Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1398
Heisann, skal til London nå i helga og tenkte å kjøpe med meg litt.
Jeg er 16 år. Noen som aner hvor lett det er for meg å kjøpe der borte?
Du kan ikke kjøpe i butikkene. 18 år. Tobakk er 16.
dalle: Jeg var i London for et år siden. Det var ganske vanskelig å få kjøpt uten leg i London, men det gikk på flyplassen på vei hjem.

Offtopic: Du får ha en fet tur da! London er KONGE!
Du må stikke til Camden town/lock! Det er helt rått der.
Trådstarter
71 1
Offtopic: får se om jeg får kjøpt da, takk for tipset om å kjøpe på flyplassen
stikker om en time nå.
dere får ha en fet langhelg da
Sist endret av dalle; 5. mai 2005 kl. 11:38.
du har vel reist. Men kommer ann på hvordan du ser ut. Tror ikke du skal ha noe stress med det egentlig..
Dersom du skal ha med drikke hjem så blir det nok værre, tror det er forholdsvis vanskelig på flyplassene, spes. ved ankomst i Norge, det er samme aldersgrenser på å ta med drikke og røyk inn i Norge som det er ellers i landet, dvs. 18/20 år.
Sitat av felix_poker
dalle: Jeg var i London for et år siden. Det var ganske vanskelig å få kjøpt uten leg i London, men det gikk på flyplassen på vei hjem.

Offtopic: Du får ha en fet tur da! London er KONGE!
Du må stikke til Camden town/lock! Det er helt rått der.
Vis hele sitatet...

Da må du ha sett skikkelig turist ut, skal ikke være noe problem. De fleste gir faen i om 16åringer kjøper. Men kan godt være de er litt strengere med sprit enn med øl...
Trådstarter
71 1
Heisann alle sammen
Kom hjem i kveld. Var ikke no problem å kjøpe sprit der i det hele tatt, bare å holde seg unna dagligvarebutikker og heller kjøpe på små kiosker
Tok med litt tequila, det blir godt