Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1490
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hoy! Skal gå rett på sak her. Har brukt / misbrukt sentralstimulerende rusmidler over ganske mange år nå. Siste halvåret så har jeg fått en merkelig følelse i armen og beinet, på samme siden av kroppen. Armen kjennes dobbelt så tung ut, og har en litt nummen og vond følelse (nesten som den sover). Det samme gjelder med beinet. Noen som har vært borti det samme? Evt vet hva det kan være?
I hovedsak vært amfetamin, kokain og benzo.

Takk!

PS; Jeg skjønner at å slutte er det beste alternativet, og lege er no-go
Vasokonstriksjon fordi du kjørte litt for mye amfetamin, evt blandet flere vasokonstriktorer?

Leste innlegget ditt om igjen. Har du hatt den følelsen konstant det siste halvåret? Eller kun når du er under påvirkning? Hvis det skjer i kun den ene siden av kroppen, så kan det være knyttet til noen alvorlige tilstander hvis det fortsetter slik. Dra til legen.
Sist endret av Stray Wanderer; 1. juni 2019 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen av disse urene stoffene har betydelige mengder tungmetaller i seg som skader nervesystemet, har du hatt eller har du problemer med vond prikking i armen/beinet? Som ovenfor skrev; til legen med en gang! Dette er svært alvorlig.
https://sml.snl.no/nevrotoksin
Sist endret av frakkn; 1. juni 2019 kl. 21:10.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er kun når jeg er påvirket ja Ikke konstant
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hoy! Skal gå rett på sak her. Har brukt / misbrukt sentralstimulerende rusmidler over ganske mange år nå. Siste halvåret så har jeg fått en merkelig følelse i armen og beinet, på samme siden av kroppen. Armen kjennes dobbelt så tung ut, og har en litt nummen og vond følelse (nesten som den sover). Det samme gjelder med beinet. Noen som har vært borti det samme? Evt vet hva det kan være?
I hovedsak vært amfetamin, kokain og benzo.

Takk! Jeg har holdt på hardt selv. Det er ganske sikkert nå du begynner å få senskader. Jeg også har fått det! Anbefales å slutte. Det er jo ikke lett men gjør det før du rett og slett dauer av det! Mange som gjør det må vite. Ingen høy snittalderen på pepper.

PS; Jeg skjønner at å slutte er det beste alternativet, og lege er no-go
Vis hele sitatet...
Slik du beskriver så hadde jeg sluttet med det. Dette er den sakte død! Mange som bruker Amfetamin, kokain mm. Som har en rimelig lavere gjennomsnittlig alder.
Sist endret av Helved; 2. juni 2019 kl. 04:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av frakkn Vis innlegg
Noen av disse urene stoffene har betydelige mengder tungmetaller i seg som skader nervesystemet, har du hatt eller har du problemer med vond prikking i armen/beinet? Som ovenfor skrev; til legen med en gang! Dette er svært alvorlig.
https://sml.snl.no/nevrotoksin
Vis hele sitatet...
Det er fint å være obs på at rusmidlene en inntar kan være skadelige for kroppen. ( hva er det blanda med? ) Faktisk virker det som at noen ikke forstår hvor mye skade enkelte stoffer kan gi en. ok fint, det er ikke så mange som dør av det. Døden er nok ikke det verste.