Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5091
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka daglig i noen måneder nå. Skal snart en tur til Kiel. Skal ikke ha med noe, men hvordan er det med kontroll nå til dags?

Har lite lyst til å bli markert da jeg har hørt luka sitter godt igjen i klæra lenge etter. Er det straffbart eller får det noen konsekvenser?

Beklager idiotisk spørsmål, fant ikke noe særlig bra svar på nett.
Nei det vil ikke skje noe
blir du lukta ut så sjekker de deg bare og lar deg gå på så lenge du ikke har med noe,

Skjedde nylig med en kompis.
Kiel-ferga er den eneste båten jeg ikke har tatt, enda.

Derimot har jeg nesten doktorgrad i StenaLine, og begynner å få en viss peil på Dfds også.

Når det gjelder hund på Stena-turene, så er det nesten alltid hund når det er en stor-tur, når båten er fullpakka, når store artister spiller - fre/lørdagsturene mao.

Jeg ble markert på en av de første Staysmann-turene, og var vel den siste som kom på båten.
Hadde ikke med meg noe, men brukte klær fra "den tiden" - så det satt garantert lukt igjen.
Lenge lurte jeg på om hundene også kunne lukte medisinen jeg hadde med, men etter å ha gått forbi hundene 8 ganger siden da - ser jeg det som overveiende sannsynlig at de bare lukta hasjen som satt i klærne.

Det skjedde ikke noe mer enn at vi gikk igjennom baggasjen min, og jeg måtte strippe etter at de hadde søkt opp navnet mitt (har vel 40 tollsaker på meg fra før... ) - synes bare det var koselig, og roste de for å gjøre en god jobb.

Ille nok at folka på disse rølpe-turene marinerer seg i alko, om de ikke skal putte i seg alt mulig annet i tillegg

Har *aldri* sett hund ved ankomst til Fredrikshavn eller København - men det skjer garantert det også.

Sist jeg kom fra Køben hadde de laga flaskehals før tolla i Oslo, og alle ble lukta på.

Enkelt sagt ; Skulle du bli markert på, ikke innrøm noe bruk - holder med å si man har vært på samme fest som folk som blæser. Ikke ta med deg noe - da skal du være trygg <3

(For de som måå teste skjebnen kan man ha en liten flis i munnen og en ååen brusflaske i det man går inn gaten opp til båten)

Jeg skal faktisk med Stena idag igjen, en båt som er helt full - så jeg er nysgjerrig på om det blir hund.

Wish me luck <3
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar! Haha, fikk litt noia for at ting skulle gå rett til helvette. Får bare si at noen røyka på en fest jeg var på i helga.
Har røyka hasj på kiel ferga før, funka bra det.
Svært ofte hund i land når du kommer tilbake til Norge. (Men om det er cash eller narko, er ikke godt å si, og varierer nok)
Til gode å oppleve det i Tyskland.
Aldri sett det ombord på båten.
Ikke si noenting. Du kan da ingenting om sånne narkotikaer.
Som oftest er det bare dumt å komme med en masse unnskyldninger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du skulle bli markert, blir det nok en mer eller mindre omfattende pat-down.. depending on your history of using cancer curing plants..

ALDRI innrøm tidligere personligbruk, for enten det ble røykt for en uke siden eller for 2år siden i hemsedal, så er den såkalte "tilståelsen" din tilstrekkelig for at homsepatruljen skal bøtlegge deg, enten du har slitt med soveproblemer og kroniske smerter i 5år eller ei.. også får du skittnet til rullebladet ditt pga. en tåpelig bagatell som overnevnte løper rundt som noen jævla parkeringsvakter for å jakte på.. bare for å skrive ut bøter og for å få pyntet litt på de forferdelige oppklarerings-statistikkene de/vi har.. slik at de får litt mer støtte av staten til å kjøpe X5'ene sine som spyr ut 250g c02/km, samtidig som vi må øke bomringer pga klima. selvom vi pumper ut 50mill fat hver bidige dag.

Samfunns-kritiske ressurser går med til tullesaker som å dra deg opp i retten for 0.2g weed på daglig basis, mens korrupte statsråder og pedofile florerer i overflod.. duvet.. alltid mangel på ressurser når man løper rundt som hodeløse høns for å hakke på de som ikke gjør som den korrupte staten vil du skal gjøre.. Obey, tax and dont ask any critical questions.. fordi staten ligger naturlligvis til sengs med de største kildene til inntekter; big pharma og big oil som samarbeider om å knulle dere, barna deres og barnebarna deres i ræva.. men fortsett å drikk pils og se på tv så får du et godt liv..

Hvorfor skal vi gjøre en naturlig plante medisin lovlig og tilgjengelig for alle, når vi heller kan tjene milliarder av penger på en syk befolkning som popper smertestillende piller for alle mulige symptomer.. og som blir for svake eller dumme til å gjøre motstand mot OVERLAGT fuckings OVERGREP mot barn fra samfunmstopper.

Det er selvfølgelig ikke straffbart å bli markert, og hunder kan ta feil, de også.. på lik linje med de ryggradløse joikabollene av noen hundepassere de har.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke om dette er en parodi eller ikke, men definitivt underholdende.

Til TS e r det ikke stort mer å si enn at on det skulle skje at den markerer hr det ikke noe å si. Ikke prøv på forklaringer, bare si du ikke aner hvorfor. Ikke gi dem noen grunn til å se nærmere på det.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Har altid hatt med hasj på den båten. Men lå er det 5 eller 6 år siden sist. Lett å få med inn, men bruker det opp på båten. Skal du ut av båten i Kiel så lar du bare hasjen ligge et gjemt sted inne i fellesarealene i båten mens du er ute. Velg et sted hvor de ansatte ikke vasker.

F. Eks teipet fast under en stol eller et bord i en rastaurant. Under en spillemaskin men ta et område med lite eller ingen kamera da.
.ventilasjon luke på toalettet f. Eks er ganske safet sted å gjemme ting på...


Når du tar det med inn har du det bare i bokseren, de har vell ikke hunder på vei inn til båten. Har aldri opplevd det selv..
Jeg jobba på båt og ble stoppa av hund av hun da jeg mønstret på. Hadde jo ikke noe på meg, så da er det ingen stress.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er dette nå for tiden? Pleier det å være hund i avgangshallen i Oslo?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ofte hund ofte ikke.
Oftere på helgecruisene
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Putt under leppa som en løssnus når du går gjennom om du vil være helt sikker.
Reiste med båten i påsken, hadde med hasj. Så ikke noen bikkjer. Hadde det bare i hånda.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyka daglig i noen måneder nå. Skal snart en tur til Kiel. Skal ikke ha med noe, men hvordan er det med kontroll nå til dags?

Har lite lyst til å bli markert da jeg har hørt luka sitter godt igjen i klæra lenge etter. Er det straffbart eller får det noen konsekvenser?

Beklager idiotisk spørsmål, fant ikke noe særlig bra svar på nett.
Vis hele sitatet...
Kontrollen er et veldig lite faktum for å si det sånn.
Gikk på Kiel ferga for 8 år sia. Hadde brunt og grønt på meg. De hadde hunder stående ved rulletrappa på tur opp i båten fra kai. Må ha vært kontant hunder siden de ikke markerte

De 2 andre gangene jeg har tatt ferga har det ikke vært kontroller