Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1346
Hei. Spiste 3 paralgin forte kl 10 i dag tidlig. Kan jeg drikke 6 øl nå, eller burde jeg vente lenger?
Dette skal gå helt fint, det er ut av kroppen din for noen timer siden. Kan selv finne på å kaste nedpå 3-6 CWE-PF etter jeg har drukket og kaste meg i sengen med en film eller to =)
Takk, SoppVandreren.

Da kan jeg kose meg i kveld.��
Paralgin forte, dvs. kodeinet har ganske kort virkningstid og halveringstid - så det skal gå bra. Jeg har også fått PF på legevakt etter å ha drukket alkohol, men da blir man jo selvsagt overvåket så det kan jo være de er mindre kritiske da.
Burde vel gå fint å spise 2 stykk paralgin forte nå også, etter 4 halvlitere øl?
Kommer helt an på deg som person, men en go-to regel er å ikke mikse piller og alkohol
Tror det skal gå fint, merket ikke så mye til 3 stykk tidligere i dag. Veier 85kg
Sitat av Buzzin Vis innlegg
Burde vel gå fint å spise 2 stykk paralgin forte nå også, etter 4 halvlitere øl?
Vis hele sitatet...
Det ville jeg latt være.
Spiste 1, går nok bra.
Alkohol og paracetamol metaboliseres i levra. Du burde stoppe når du føler deg slapp/kvalm/varm. Hadde ikke tatt mer enn det du allerede har tatt til nå.