Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2282
Jeg trenger litt veiledning i forhold til dosering av Molly.

Har mye erfaring fra min ungdom, men sluttet for snart 10 år siden. Men vær aldri flink med dosering.

For 5 måneder siden gjorde jeg comeback og det var helt fantastisk. Jeg fikk ett herlig friminutt fra en kronisk sykdom og hadde der bra både under og etter.

Vi var 2 stk som hadde kjøpt 2 gram som vi skulle ha over flere turer. Men vi hadde det så fett at vi brukte opp alt i løpet av natten. Jada, jeg vet det er helt på trynet. Men mister litt fornuft når jeg er påvirket av noe.

Nå er det snart klart for en ny runde med han samme kompisen. Men denne gangen kjøper vi "bare" 1 gram. Dette regner jeg med kommer til å gå unna i løpet av natten. Jada, fremdeles like idiotisk.

Tenker nå å fordele opp før vi begynner. Ut i fra en kalkulator så skal jeg begynne med 125 mg. Jeg er 110 kg, og synes det høres lite ut. Jeg må nok ha opp mot 200 for å få ønsket form. Tenker da å begynne med 150-200, og ta 3 redoseringer med 100 etterpå. Vet mange synes oppturen kan være heftig, men jeg elsker den. Egentlig kunne jeg tenkt meg at den vedvarte mye lenger.

Det jeg ønsker med denne tråden er å få innspill i forhold til dosering og hvor lenge jeg bør vente mellom hver dose. For at det er idioti med 500 mg vet jeg allerede.
Det virker som at du er klar over risikoen her, så kaster ikke bort tiden på å prøve å råde deg til å ikke ta den type mengde.
Er langt ifra noen ekspert på dette området, så dette er bare min ydmyke mening;
Det jeg liker å gjøre når jeg skal lage bomber på forhånd, er å lage noen på 50mg og noen på 100mg og rett og slett kjenne an formen, og dosere da utifra det.

Husk å få i dere nok vann (av åpenbare grunner). Litt magnesium i god tid før første dropp for å slippe kjeve-helvette. Et par g med weed er også alltid et must, for meg, til comedownen.
Roll safe!!
Toleransen din burde være helt resatt etter 5 måneder, så jeg vil anbefale å starte med 150 mg istedenfor 200 mg. Sannsynligvis trenger du ikke like mye som du tror at du trenger. Hvis det er feil og du faktisk trenger 200 er det lettere å redosere enn å kjenne at du har tatt for mye.

Hvis dere har bestemt dere for å ta hele grammet sammen så høres redoseringsplanen din grei ut, men jeg ville muligens økt dosen etter hvert, f.eks. 150, 80, 120, 150. Anbefaler å vente ca 90 minutter mellom hver dosering, men du kan justere litt på timing etter hvordan du føler deg.
Sitat av vetikkemedturbo Vis innlegg
Toleransen din burde være helt resatt etter 5 måneder, så jeg vil anbefale å starte med 150 mg istedenfor 200 mg. Sannsynligvis trenger du ikke like mye som du tror at du trenger. Hvis det er feil og du faktisk trenger 200 er det lettere å redosere enn å kjenne at du har tatt for mye.

Hvis dere har bestemt dere for å ta hele grammet sammen så høres redoseringsplanen din grei ut, men jeg ville muligens økt dosen etter hvert, f.eks. 150, 80, 120, 150. Anbefaler å vente ca 90 minutter mellom hver dosering, men du kan justere litt på timing etter hvordan du føler deg.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en veldig god plan
Vil anbefale deg å starte lavere en 150.
100-125mg er passe mengde.
http://mollymeasure.com/
https://rollsafe.org/