Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2177
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Hei,

skulle trappe ned på snusen og sist jeg tok en var søndag kveld. Fikk noen abstinenser mandag og i dag (tirsdag), så tok en i ettermiddag med mindre styrke så jeg ikke skulle kjenne noe, bare få bort abstinensene.
Var første gangen jeg prøvde en brun snus (har vanligvis brukt Epok Ice Blue Intense), det var en Skruf Stark White.

Etter en stund så fikk jeg sånn ubehag i svelget som man får når man er forkjølet ish. Er dette vanlig i starten, er det noe i snusen jeg ikke tåler helt eller hva er greia? Ble ikke kvalm eller noe, men svelget har vært vondt i hele dag siden jeg tok den. Er det noe som hjelper mot dette, er det noen andre som har fått det slik? Er det snusen, eller kanskje noe annet?

Takk for hjelpen
Kan vel ha noe med sesongen å gjøre. Mange som har litt vondt i halsen for tiden. Kanskje nedtrappingen har gjort noe med bakteriefloraen som gjør deg mer disponert for virus midlertidig!
Snus renner og holder lukkemusklene lettere avslappet i svelget så det blir lettere sure oppstøt vondt i halsen og sånn.
Skal ikke si 100% men tviler veldig på at dette er pågrunn av snusen.

Kanskje du er påvei mot forkjølelse eller feber? Evt kyssesyken?

Snuser en boks for dagen, gjort i noen år og aldri merket noe som helst ubehag når eg svelger som er snusen sin feil. (Utenom de få gangene jeg sovner med snusen og våkner opp i full panikk med snussaft rennende ned halsen.)
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Trådstarter
Sitat av KongenOG Vis innlegg
Skal ikke si 100% men tviler veldig på at dette er pågrunn av snusen.

Kanskje du er påvei mot forkjølelse eller feber? Evt kyssesyken?

Snuser en boks for dagen, gjort i noen år og aldri merket noe som helst ubehag når eg svelger som er snusen sin feil. (Utenom de få gangene jeg sovner med snusen og våkner opp i full panikk med snussaft rennende ned halsen.)
Vis hele sitatet...
Takk, ja er vel kanskje litt syk. Har tatt den en 4-5 ganger nå, og ikke kjent noe da. Var merkelig siden det kom akkurat når jeg tok den.

Safta var ikke noe god i starten husker jeg; jeg snuste sporadisk i ca 2 måneder, og i starten kjente jeg at det ble på en måte sterkt eller sved i svelget når jeg svelgte safta fra den (Epok). Var ikke særlig deilig, for å si det sånn. Kjenner ingenting av det nå - husker også at jeg spyttet heftig før og hatet å svelge safta, og det svei åsså litt på tungespissen om jeg var borti eller noe. Nå kjenner jeg dog ingenting av dette lenger

Takk for svar til alle 3!
Sist endret av Attila; 28. september 2017 kl. 19:01.