Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1140
God kveld freaks!

Den gamle hardisken min gikk til H*elvette, så etter mye banning og "sånt" fant jeg ut at jeg bare måtte begynne på en ny sang.

brukt de siste 3 timene på denne introen(+starten etter droppet):
https://soundcloud.com/oyvind94/sata...at-preview-wip

trenger inspill på hva dere synes om introen.
For høyt pitchet? grei melodi? hang det i grep med delen etter droppet?
evnt andre forbedringer, rent teknisk?


Mvh Visualn00b
Du har greit lydbilde og det høres ganske kult i intro, men det passer ikke til dubstep.. Droppet var litt labert, men du er vel enda i en slags oppstartsfase av produksjonkarrieren din. Følger med, keep on producing!
Hei Dub !

Synes dettte var lovende ! Bruker du Ableton Live ?
Selv er jeg mer fan av BrutalDub ( dj Frost ) - men hører mye på " normal dub også " !
Driver et lydstudio i Asia, og eksperimenterer mye med Dub for tiden .... Men, sjangeren har over hodet ikke slått til i Sørøstasia.
Tips : Arturia har en veldig fet dubstep dings....Spark Dubstep. Ikke veldig dyr, men litt klønete å integrere som MIDI i Live ! Kan lastes ned som Trial gratis.....

Kan du produsere låta ferdig, og gi et tips + link når du er fornøyd ?

Lykke til!
Kull idé! Jeg liker låten sånn musikalsk sett. Men du burde se litt på mixing. Du kan sjekke f.eks.:
www.nyonyxx.com
www.youtube.com/user/recordingrevolution
www.youtube.com/user/ARTFXSTUDIOS