Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6652
noen som har informasjon? dette er noe som jeg har lyst til å prøve, men det er umulig å få tak i, om man ikke reiser til amsterdam, noen som vet om dette er i salg på ibiza? noen som har prøvd det?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
ahh, tenk å kommet over dette, ren MDMA i pulverform. Det er uhyre skjeldent og ekstremt dyrt, har hørt om noe i omløp 1gang i bergen, da gikk det for 1600grammet. Dette skal virke mer som de "gamle" ecstasy tabelettene som inneholdet nesten bare MDMA. Rusen blir mye mer sedativ, og mer euforisk. (har jeg hørt)
Hørt folk beskrive rusen som at du føler deg herlig "stein" og så kommer det bølger av ekstase rullende over deg hele tiden, man vrir seg av lykke mens man sitter i sofaen. Han som jeg preiket med som hadde prøvd det satt alene i sofaen under hele trippen. Ikke gjorde en eneste ting, bare nøt ekstasen
Trådstarter
41 0
I have been neckin pills for many years and never in my time have i encountered anything even close to this. I bought it in whole g\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s, but ate around 0.4g of it at 10pm or so. I was rollin heavily by 11pm. i am talkin full eye rolls and SEVERE jaw clench and chatters. I am still having trouble recalling the next 12 hrs but i do remember wandering around the red light district in a dream-like state. I could walk .. but barely.
No monginess. Id say absolute peak had to last at least 7 of the 12 hours i was out for.
I wasnt sick but thats normal. I would have to give this gear an 11 but i know i cant score any better as i did not have a tester kit at hand. I am goin back there in Jan to get me some more of that.
Vis hele sitatet...
pillreports

koster vel ca 30-35 euro for et gram i amsterdam... synd at vi ikke har noe sånn i norge men, men...

omløp i bergen? hmmz, det må ha vert en opplevelse, er aldri noe gode greier i omløp i bergen, nesten aldri i alle fall tror jeg får ta meg en weekend i amster i høst, oppleve litt gode greier...


PulverMDMA!!!!!


Noen som vet hvor i norge man får tak i, og pris?

eventuelt, en kjemiker som ikke har noe særlig å gjøre for tiden?
Trådstarter
41 0
Noen som vet hvor i norge man får tak i, og pris?
Vis hele sitatet...
man får ikke tak i det i norge, om du av en eller annen merkelig grunn får tak i det, koster det mye penger...
sikker nesten " umulig " å få tak i norge... vertfal som ikke er noe bøff med men fy faen det hadde vert digg...
Trådstarter
41 0
jeg sier at noen snart bør ta det store skrittet å importere god dop til norge, sånn at vi slipper å ødelegge hjernene våre på dritt.... reis å kjøp mye mdma krystaller, nei dere blir ikke stoppet i tollen, så bare post her på forumet når dere har varene... hehe

men seriøst jeg skal til amsterdam i sommer å prøve ut dette, tenk deg og ha en ren opptur i over 5 timer, mata form, fy faen...
Jeg har blitt rik, vakker og moderat.

Hvor i europa får jeg disse krystallene billigst?

Eventuelt, hvor mye koster de i amsterdam?
umulig er vel å ta litt hardt i...
ihvertfall ettersom jeg har tatt det 4 ganger allerede og de har alle vært i Oslo. Senest på nyttårsaften i år. Det er utrolig digg, men... (og jeg vet jeg sitter klar for slag nå) jeg foretrekker vanlige gode e'er til fest-sammenheng. Når rusen slår inn blir du litt satt ut og foreterekker myke sofaer og gode venner fremfor dansegulv. Så til en god lang kveld hjemme foran pesien, så ja.. gled dere.

(og nei, jeg vet ikke om noen som har nå eller kommer til å få)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av DrixXx
Når rusen slår inn blir du litt satt ut og foreterekker myke sofaer og gode venner fremfor dansegulv. Så til en god lang kveld hjemme foran pesien, så ja.. gled dere.
Vis hele sitatet...
det er jo dette som er digg!! bare ligge å kose seg med behagelig musikk og gode venner

nei til stress..
så MDMA crystal som dere kaller det blir på en måte et slags minus-dop mens når det er i piller blandet med amf blir det et pluss-dop... ?

<edit>med minus-dop mener jeg slapp form/rolig form.</edit>
Sist endret av L0rdMeL; 21. juni 2003 kl. 21:02.
Re-member
Drix's Avatar
Ser ikke på noen av de effektene som noe minus akkurat... Dessuten skal det ikke være noe amf i gode e'er. Det bare blir noe annet i pulver form. Kan likegodt ta en e og ligge og kose seg som å stikke på byen. Blir forskjellig rus av hvilket mijø det er rund deg.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Nettopp, jeg tviler ikke at det hadde vært digg med MDMA-pulver på diskotek... bare cruise rundt på dansgolvet... til en herlig chillout session.
Dette dere er ute etter?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Ohh. får ståpikk.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
meg på tur dra amsterdam til september i. tjuhu
▼ ... over et år senere ... ▼
Blir nok dette jeg kommer til og innta 16 mai. Noen som har erfaring? Jeg har blitt advart mot ikke og ta mer enn 0.1 om gangen. Og etter hva jeg forstår er dette folk som er svært seriøse i slike affærer. Denne posten er ganske gammel nå. Så det jeg lurer på er om noen har noen nye erfaringer?
Ikke begynn med mer enn 100mg, det er mer enn nok. Jeg ble slått fullstendig ut av 100mg, hadde det knallrått men var totalt passifisert omtrent hele kvelden. Bildet på avataren er strengt tatt resultatet av aftenen

Forøvrig kan jeg opplyse folket om at mdma krystaller er kjempeenkelt å få tak i, spørsmålet er bare hvos man later.

InTrance: Du skal vel ikke tilfeldigvis på Danny Howell på Hausmania?
xYodax: Nei skal nok ikke det. Holder til i Bergen jeg.