Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4867
hei, noen som har erfaringer med blå lotus?
Du kan jo lese på erowid.org som alle sier.
Skal vist være euforisk og stimulerende, også skal farger ser lysere og sterkere ut ellernoe.
Jeg bestillte det og fikk 150g i posten forige onsdag.
Var sånne gule greier som det sitter pollen på.
Prøvde å røyke det først, liten/ingen effekt, føltes kanskje litt annerledes, kanskje det bare var placebo... :P
derimot å røyke med grønt gir en litt annen effekt, ikke det at lotusen gjør veldig mye med deg, men det trekker vekk negative effekter.
du vil f.eks ha mindre sjanse for å oppleve "ekle" følelser som at visse ubehagelige skjer med deg. Du vil istedenfor kun ha koslige og deilige følelser.
kanskje et blandealternativ ovenfor tobakk...
har lagd det oppi noe vin nå for å sjekke hvordan det fungerer.
får finne ut av det til helga
dalle: Det er alltid vanskelig å vite om noe "funker" hvis man blander det med marihuana eller andre rusmidler pga. at man allerede er ruset og derfor letter inbiller seg effekter og gir den andre substansen credit for dem.

Imidlertid er det antakelig sunnere å bruke lotus enn tobakk, så det er sikkert ikke så dumt å bruke det som alternativ.
Var sånne gule greier som det sitter pollen på.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det var blå lotus? Trudde liksom de skulle være blå^^
Eller er det hvit lotus?
Ja, felix, du har et godt poeng der, skal prøve å lage te.
De er gule fordi det er ikke selve kronbladene med de tingene i midten av blomsten.
Det lønner seg å være skeptisk når man handler div. urter.
Jeg har f. eks. betalt 10 engelske pund for en baggie med fuckings ringblomstblader.
Det skulle liksom være wild dagga (jamaican ganja het den), men jeg oppdaget etterhvert at jeg hadde blitt grundig svindlet.

Moralen er: Diverse substanser er ikke alltid det selgeren sier at det er, så vær på vakt.
hmmm.... teen ga ingen merkbar effekt... er jeg blitt lurt!!??! :P
vel vel, får se hvordan lotusvinen blir da...
felix: Hvor kjøpte du disse falske greiene? utlandet el? eller er det en nettbutikk vi bør styre unna?
Funker visstnok ikke å hverken røyke eller koke te på det. Må legges i alkohol. Alkaloidene oppløses ikke i vann.
Sist endret av noössphere; 22. april 2005 kl. 02:47.
dalle: Jeg kjøpte sakene i London, men de samme typene selges på div. webshops også.
Jeg tror at everyonedoesit selger samme merke, men det kan jo hende det er ekte vare da.

noössphere: Jeg har også lest dette, men jeg har i tillegg lest at det ikke funker så bra i alkohol heller. Jeg tror ikke lotusen er mye å satse på. Desverre.
Vinen med lotusen i ga ingen spesielt annen effekt enn vanlig alkoholrus... Smakte jææævlig mye lotus da :P
Leit å høre. Jeg hadde tro på lotus før, men ble "skremt" av mange triprapporter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare lurer på en sak...
Nelumbo Nucifera = Nymphea Caerula?
Eller er de bare veldig like?
okaminaru: Jeg tror ikke det.
Jeg mener det stod på erowid at de to artene var til forveksling like, men ikke den samme.
Jeg forsøkte å finne hvor det stod, men jeg fant det ikke.