Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1571
Kom over denne artikkelen:
http://www.entheogen.com/News/article/sid=104.html

Det her er jo direkte jævlig!
Noen som har hørt noe mer om det her? Gjelder dette bare for amerika?
Ikke aprilspøk det her eller?
Vel...
Det ER Amerika.
Og det sto at det var et lovforslag. Så ingenting er sikkert enda.
Skummelt.
Hva blir det neste?
Utrydde alle planter og dyr som kan endre menneskers bevissthet?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Mennesker gjør jo andre mennesker galt, skal vi og utryddes?

Håper endelig ikke at dette kommer igjennom.
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Felix_poker:
Da blir det vel bare lov å lese godkjente bøker og godkjente internettsider...
Hvis ikke kommer gestapo og tar deg.

Edit:
"Lest this all sound too far-fetched, note that clean list laws are already in place in South Africa, Australia and New Zealand."
Sist endret av okaminaru; 27. april 2005 kl. 11:15.
Fytti hælsikke!
Jeg tror jeg skal sette igang å hamstre div. eksotiske frø.
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Huff. Nå som jeg hadde vendt meg til at jeg må vente til jeg blir 18 for å få bestilt alt det jeg har lyst på... I løpet av den tiden det tar før jeg er blitt 18, så spørs det om ikke lista har lagt sin klamme hånd over hele planeten

Edit: nå som vi er inne på hamstring her...noen plass en person uten kredittkort kan få kjøpt kava kava(jeg bryr meg ikke om at det smaker søle)?
Sist endret av okaminaru; 27. april 2005 kl. 20:17.
Fytti, jeg håper at det ikke blir noe av dette altså!

Jeg har igrunn også vedt meg til tanken på å vente til jeg har blitt 18 med slikt, men nå kan det jo hende at det ikke blir noe av det nei....
Okaminaru: det er mange nettsteder som lar deg sende kontanter for så å få varene tilsendt. Du bør nok maile dem, så er jeg sikker på at du får svar
Sitat av okaminaru
Felix_poker:
Da blir det vel bare lov å lese godkjente bøker og godkjente internettsider...
Hvis ikke kommer gestapo og tar deg.

Edit:
"Lest this all sound too far-fetched, note that clean list laws are already in place in South Africa, Australia and New Zealand."
Vis hele sitatet...
Minner meg om equlibrium..
http://www.imdb.com/title/tt0238380/
Okaminaru: Kava-Kava er reseptbelagt i Norge, så du risikerer bot hvis du importerer det.
Dette er bare hoax. USA har derimot lister for mennesker, http://www.oracle.com/technology/sof...s/macsoft.html

Les: I am not listed on the United States Department of Treasury lists of Specially Designated Nationals
noössphere: Jeg tror ikke det fører til bot å bestille reseptpliktige legemidler.
Stoffene blir bare beslaglagt i tollen. I hvert fall så lenge det ikke dreier seg om store kvanta.
okaminaru's Avatar
Trådstarter
Finnes det noe som ikke er reseptpliktig da? Ser ut som alt er det nå for tiden.
Taken var vel å kjøpe kava chai'en de selger på iamshaman blandt annet. Det står skrevet på siden dems at de ikke selger salvia til norge, men ikke noe mer...