Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3101
Sitter med en pakke med kodein fra Polen mener jeg. Thiocodin, 15mg. Ønsker å få en grei rus av dette men ser at det er ett annet virkestoff på 300mg i hver tablett. Første gang jeg prøver kodein men har lest at man må opp i 60-120mg for å få skikkelig effekt? Kom gjerne med innspill på dette.

Men til hovedspørsmålet. Finner ikke mye info om dette virkestoffet og er redd for at det ikke er helt bra å få i seg 1200-2400mg. Noen som har vært borti det før? Bare å hive innpå eller?

Har til nå tatt 3 stk pluss 1g paracett men føler jeg kunne tatt litt mer.

Legger ved bilde:
Sist endret av Polkos; 6. februar 2018 kl. 17:08.
Sitter ikke på noe informasjon om selve medikamentet, men hvis du kun ønsker å bruke det til rus, er det bortkasta å kaste innpå Paracet. Det ødelegger bare levra, kodein er stoffet som gir rus. Føl deg framover, ikke ta for mange. Og husk spør først, deretter spis. Hvor mange milligram du må opp i, finnes det ikke noe fasitsvar på. Kommer an på vekt, toleranse med mer.
Ok, takk for info. Tenkte Paracet ville potensiere det slik som tramadol, og da jeg er litt redd for å få i meg for mye av det der andre virkestoffet valgte jeg å innta 1g Paracet. Skulle selvfølgelig spurt først men leste ikke godt nåkk på pakken før jeg knasket i meg de 3. Ble ikke informert om at det var ett annet virkestoff i men skulle selvfølgelig ha lest ordentlig før jeg poppet disse.
Sist endret av Polkos; 6. februar 2018 kl. 18:15.
Paracet potensierer Kodein, det stemmer bra. De potensierer hverandre. Det han mener er at så lenge du føler deg bra, burde du nyte det. Jeg vil gjette på at dette er smertestillende på lik linje som Paracet, selv om jeg ikke helt vet hva virkestoffet er. Jeg tenker at det skal mye til for at myndighetene tillater salg av slike preparater hvor du dør av 3 piller. Det fins jo noen piller som kan drepe deg etter 3 stk, som f.eks. Dolcontin, men dette ville vel vært noen form for advarsel på pakken, eller man ville hørt om det før.
Sålangt har jeg funnet ut at det brukes mot hoste og akutte luftveisinfeksjoner. Mulig for å få hostet opp slim, men synes det hørtes litt rart ut. Sant som du sier at det skal mye til for at myndighetene tillater salg hvis man dør av 3 piller. Men tenker nå heller på om det kan gå ut over levra eller andre stygge bivirkninger når man havner oppi la oss si 3000-4000mg. En kompis av meg har større toleranse og lurer på det samme da han tenker å ta en del flere stk en meg.
Sist endret av Polkos; 6. februar 2018 kl. 19:07.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det? Har fått disse selv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Var bare noe hostemedisin, helt ufarlig i større mengder. Tabbisene funker knall
▼ ... over et år senere ... ▼
Gammel tråd, men den er aktuell idag da de fortsatt selges på svartemarkedet i Norge. Selger påstår at doser på 3000 - 4000mg Sulfogaiacol (Guaiacolsulfonate) er helt ufarlig. Det er jo lett å påstå når det omtrent ikke finnes noe informasjon om det på nettet og pillene selges dyrt som bare faen.

Er det noen som sittet på informasjon om stoffet og kan bekrefte eller avkrefte at doser helt opp i 4g er ufarlig??
Sist endret av Alge; 11. juni 2019 kl. 18:46.
googlet litt, og ser ut til at det bør være safe oralt, men bekymringsverdig IV.
https://www.chemicalbook.com/Chemica..._CB3214914.htm
Tror ikke det du har linket til er samme stoff som vi snakker om her?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde 100 av disse for en tid tilbake. Det er en slags hostemedisin som ikke skal være skadelig i større doser. Jeg tok bare dobbel av det jeg pleide å ta av paralgin forte. Funket meget bra. Var smørblid i noen dager
Ja om jeg forstår det riktig så skal stoffet løse opp slim i lungene sånn at det blir lettere å hoste opp slim. Jeg finner utrolig lite info om stoffet på nettet og det jeg finner er kanskje 2 - 3 folk inkludert selger som påstår at stoffet er relativt safe selv i store doser og kan gi mageknipe i store doser. En sier også at du kan få full organsvikt om stoffet brukes i store doser over lang tid. Men alle som sier ting har ikke en eneste kilde å komme med, så det blir litt tynt...

Det at det ikke er noe særlig info om stoffet på nettet tiltross for at man kan få det uten resept i mange land tyder jo på at det kanskje ikke er så farlig, pluss at jeg vet det er mange i polen som ruser seg på akkurat disse tablettene, om noen skulle fått problemer pga av det så burde vi kanskje hørt litt mer om det... Ting tyder på at det ikke er så farlig i store doser men, kjedelig at ingen har noen kilder.
Sist endret av Alge; 12. juni 2019 kl. 22:00.