Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1429
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har mangen ting på rullebladet og jeg har bevis på tlf. Bare usikker om det er verdt det. dem har flere saker på meg og dem snakker om at jeg kan drite i moped og til og me bil lappen, bilen er den jeg anker på mest.
er på prøvetid
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om spørsmålet er om du skal inkriminere deg sjølv er svaret stortsett uniformt nei, med mindre du er sikker på at politiet har ei såpass grei sak at tilståelsesrabatt kan gjere det verdt det.

Om det ikkje er spørsmålet, bør du vurdere om fengselet kan tilby god norskopplæring.
Sist endret av vidarlo; 22. januar 2019 kl. 17:32.
Tips til neste gang er å bruke litt tid når du lager et innlegg.

Du vil selvfølgelig ikke inkriminere deg selv ved å gi mobil-koden din til onkel. Hvorfor skulle det være verdt det? Kan ikke komme på mye som tyder på at det er verdt det. Men igjen, utifra innlegget ditt så er det umulig å sette seg inn i situasjonen din ettersom det er mangler fra ende til annen.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er ikke pliktig til å oppgi koden til telefonen din. Jeg har ALDRI gitt dem koden, selv om det ikke var noe spess jeg skjulte egentlig. Ingen andre enn meg skal vite koden. Punktum. De kan imidlertid tvinge fingeren din på fingeravtrykkleseren, så jeg anbefaler å slå av muligheten for å åpne telefonen med fingeravtrykkleseren. Jeg har aldri hatt det aktivert. Nå har jeg Face ID aktivert, føler meg mer komfortabel med det. Bare å lukke øynene, eller ikke se på telefonen, så åpner den seg ikke.
Anonym bruker
"Ergerlig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det virkelig noe å skryte av at du bare på pur faen gjør jobben vanskeligere for noen?

Om du faktisk har noe å skjule så forstår jeg jo at mange velger den veien (siden ryggrad er mangelvare og mange nekter å ta ansvar/konsekvenser for egne handlinger), men når du "ikke har noe å skjule"...?
Hvorfor være trassig da?

Hvsi veiarbeideren spør meg om å gå rundt kanten og det ikke koster meg noe; ja, da går jeg rundt.
Hvis politiet spør meg om noe; ja, da hjelper jeg dem også så godt jeg kan.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det virkelig noe å skryte av at du bare på pur faen gjør jobben vanskeligere for noen?

Om du faktisk har noe å skjule så forstår jeg jo at mange velger den veien (siden ryggrad er mangelvare og mange nekter å ta ansvar/konsekvenser for egne handlinger), men når du "ikke har noe å skjule"...?
Hvorfor være trassig da?

Hvsi veiarbeideren spør meg om å gå rundt kanten og det ikke koster meg noe; ja, da går jeg rundt.
Hvis politiet spør meg om noe; ja, da hjelper jeg dem også så godt jeg kan.
Vis hele sitatet...
Fordi det handler om privatliv. Selv om du ikke har noe ulovlig på telefonen, så er det fremdeles ukomfortabelt for mange at noen andre skal sitte å gå igjennom alle meldingene dine og bildene dine.

Det du nevner om at folk ikke har ryggrad nok til å ta konsekvensene for handlingene sine: Det er mange som mener at hva de driver med ikke en gang burde være ulovlig. Da spesielt lovbrudd som angår rusmidler.
Hadde jeg aldri gitt...
Utifra det ts skriver og hvordan han skriver tviler jeg på at ts kan være mer en 16år.

Gjetter og på at ts har ett lite reflektert forhold til rusmidler.

Nekt hvis du vil fortsette ned samme vei.

Slett bevisene, hvem f lagrer bevis mot seg selv.... Også gi dem koden, tviler på at de vil kjøre noe recovery på den.

Eller kom clean med alt, kutt med rusmidler og ta grep før livet går til helvete.
Drar en del konklusjoner her, så velkommen til å si at jeg tar feil ts.
Anonym bruker
"Ergerlig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Fordi det handler om privatliv. Selv om du ikke har noe ulovlig på telefonen, så er det fremdeles ukomfortabelt for mange at noen andre skal sitte å gå igjennom alle meldingene dine og bildene dine.

Det du nevner om at folk ikke har ryggrad nok til å ta konsekvensene for handlingene sine: Det er mange som mener at hva de driver med ikke en gang burde være ulovlig. Da spesielt lovbrudd som angår rusmidler.
Vis hele sitatet...
Ja, da skammer de seg tydligvis over noe da.
Og heldigvis er ikke hva som er lovlig og ikke opp til hva hver enkelt måtte mene så det er da helt irrelevant (no pun intended)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, da skammer de seg tydligvis over noe da.
Og heldigvis er ikke hva som er lovlig og ikke opp til hva hver enkelt måtte mene så det er da helt irrelevant (no pun intended)
Vis hele sitatet...
Troll?
Eller skammer du deg, siden du poster anonymt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, da skammer de seg tydligvis over noe da.
Og heldigvis er ikke hva som er lovlig og ikke opp til hva hver enkelt måtte mene så det er da helt irrelevant (no pun intended)
Vis hele sitatet...
Nei de skammer seg sikkert ikke, de har nok bare integritet.

Den "punen" du trenger du forøvrig ikke bekymre deg for. Absolutt ingenting av det du skrev var i nærheten av å være en pun.