Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 754
Hei! Ble ekstremt dårlig her for ca. en uke siden da jeg røyka. Endte opp med å kaste opp ganske mye. Husker lite, men var veldig svimmel. Nå har det jo nesten gått en uke som sagt, og jeg merker jeg blir kvalm av bråe bevegelser, har en slags mageknip så si hele tiden. Har det noe med hasjen å gjøre? Noen tips?

Takk på forhånd.
Du røyka for mye og ble grønn. Skjer innimellom. No worries ☺
Sitat av kaizokupuffball Vis innlegg
Hei! Ble ekstremt dårlig her for ca. en uke siden da jeg røyka. Endte opp med å kaste opp ganske mye. Husker lite, men var veldig svimmel. Nå har det jo nesten gått en uke som sagt, og jeg merker jeg blir kvalm av bråe bevegelser, har en slags mageknip så si hele tiden. Har det noe med hasjen å gjøre? Noen tips?

Takk på forhånd.
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende du "grønna", men at du fortsatt er dårlig har jeg liten tro på at har noe med hasjen å gjøre (om det var bare hasj du fikk i deg da)