Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 737
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket av og på i kanskje 2-3 år(hasj og grønt).
Har vært måneder med røyking stort sett vær kveld, med pauser på opptil 1 mnd eller 2 innimellom. Mer røyking enn pauser dessverre.

Når jeg har hatt pauser har det gått veldig fint, men blir litt kjedelig i perioder. Som ofte får meg til og starte på igjen til slutt.
Har prøvd og roe ned når jeg har liggende, men har innsett at det klarer jeg faktisk ikke. Det er for lett og lite "stress" og ta seg et blås når kvelden kommer.
I begynnelsen så man ikke så store problemer med det men etterhvert så merker man at man kanskje blir litt stuck. Blir sittende mye hjemme og kose seg, og effekten blir mindre.
Har kun røyket på kveldene og sikkert mellom 0,2 og 0,6(hasj).

Spørsmålet er, når man ønsker og gjøre noe med dette.
Må jeg slutte helt for og få kroppen og hodet mer til normal funksjon?
Har jeg sannsynligvis fått skader som ikke kan reverseres?

Jeg ønsker jo og kan ha det slik jeg hadde det før bruken eskalerte, da jeg brukte det kun sammen med gode venner en gang iblant.
ja, du har fått en skade fra røykingen.
Du er paranoid.
Er ikke noen tips til å slutte med hasj, fordi det er alt i hodet ditt. Hvis du vil stoppe, så må du ha lyst til å stoppe.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler meg ikke paranoid, det er nok ikke noe jeg sliter med.
Alt i hodet mitt? Tenker du at jeg lager de "utfordringene" selv? Isåfall skjønner jeg hva du mener.
Men daglig røyking har sine negative sider, det tror jeg ikke det er så mye tvil om?
Har lyst til og få et sunnere forhold til det.
Noen som har sluttet for en grunn og merket bedring i motivasjon, glede osv? Som gidder og dele?
Takk for svar.
Tullprat fra han før her.
Jeg har slitt med noe av det samme som deg i flere år. Det eneste som funka for meg var å ikke kjøpe mer enn et gram eller to av gangen, og begrense røykinga på den måten. Har jeg stæsj liggende hjemme blir det røykt. Svært lite trolig at du har gjort noen permanente skader, men det kan ta måneder å komme i vater igjen.
For min egen del er det pga hukommelsen jeg ikke røyker. Er deilig å huske hva jeg så på TV dagen før...