Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 601
Har et merkelig problem når jeg prøver å installere Battlefield 3 fra CD'en etter jeg har formatert datamaskinen. Jeg kommer til 86% på CD2, og da går hastigheten fra ca. 15mb/s langsomt ned til 10kb/s, når den forsatt er på 86%, og da får jeg feilmeldingen om at den ikke kan lese CD'en. Sist jeg installerte spillet funket det perfekt, og siden da har CD'en ikke blitt brukt, og det er ingen skader eller noe på CD'en. Den slutter også bare å fungere på 86%, da fryser den liksom.

Har prøvd å Google en del, men blir ikke noe klokere, selv om jeg ser at det er flere som har det samme problemet. Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre, eller som har hatt et lignende problem? Orker ikke å laste ned når jeg har såpass treigt internett.
Er nokk defekt på DVD'en ja. Du kan jo berre laste ned spelet gjennom Origin? Eller så kan du ta ein mikrofiber klut og prøve å tørke den. Etter som det eg husker med vasking av DVD/CD så må du tryke frå mitten og utover for å unngå at dataen skal gå til helvette. Mulig at det berre er rykte, men better safe than sorry Tviler på at dette fikser problemet. Du kunne jo berre prøvd å installere på anna maskin i tillegg, for å vere sikker på at det ikkje er DVD-driven som er dårlig (tviler på denne og, men kan no hende..?)