Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2914
Hei! Tittelen sier vel det meste, ingen vet hvem som eier denne. Før lå den i veikanten, nå har noen flytta den til innkjørselen min. Hvordan går jeg frem for å få denne fjerna? Den er sikkert 150+kg og har ligget der i ivertfall en måned.
Din eiendom? Altså du som er registrert eier?

Legg den ut på finn.no for en rimelig sum. Skuffer er det stor etterspørsel etter.
Det er min eiendom ja. Vurdert om jeg bare skal legge den ut på facebook typ gis bort/selges/kjøpes side, første mann til mølla.
jeg hadde solgt den etter 1 uke hvis ikke noen hadde hentet \ sakt ifra \ spurt om det er greit om at den ligger der
Gravermaskinskuffer er fort verdt 100 000,- forresten, så om du først gjør dette så må du få ordentlig pris for den!


Sjekk først om noen i nærområdet har fått arbeid utført av en anleggsentreprenør, det er garantert dem da som evt eier den.
Jeg er ikke ute etter å få penger for den, jeg vil bare ha den vekk. Det er naboen som bor tvers over meg som har fått alt hets fra forbikjørende(Den lå på veien en stund,før noen flytta den til kanten av innkjørselen min) holdt på å rygge på den. Ang entreprenører så er det x antall plasser i nærheten det graves, men dette er en god del nedenfor der hvor jeg bor, så jeg ser ingen grunn til at de skulle ha kjørt 100m opp og plassert den på veien i et ferdigbygga nabolag. Uansett takk for svar, jeg lar den ligge å ruste en uke til før jeg gir den bort til første som henter den.
Ring lokalavisen og få de til å lage en liten notis om at den er der?
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Gravermaskinskuffer er fort verdt 100 000,- forresten, så om du først gjør dette så må du få ordentlig pris for den!
Vis hele sitatet...
Et kjapt søk på finn.no etter brukte gravemaskinskuffer indikerer at du må slå av en null eller to på det anslaget, gitt. Det sier seg jo egentlig selv: Dersom utstyr som bare veide noen hundre kilo hadde blitt omsatt for slike summer hadde jo ingen entrepenører latt utstyret stå uten tilsyn på kvelden.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Et kjapt søk på finn.no etter brukte gravemaskinskuffer indikerer at du må slå av en null eller to på det anslaget, gitt. Det sier seg jo egentlig selv: Dersom utstyr som bare veide noen hundre kilo hadde blitt omsatt for slike summer hadde jo ingen entrepenører latt utstyret stå uten tilsyn på kvelden.
Vis hele sitatet...

Er det litt størrelse på skuffen så er ny-pris raskt borti 100.000, og det er ikke overdrevet. Jeg jobber innen anlegg så dette har jeg peiling på. En skuffe til en minigraver er selvfølgelig et annet kapittel.
Hvor er det i landet?
Sitat av lifehackerx Vis innlegg
Hvor er det i landet?
Vis hele sitatet...
Litt utenfor Stavanger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fått fjerna den? Hvis ikke så henter jeg den gjerne.