Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1473
Hadde vært kult å fått til noe dota ilag med andre freakere, hvis det ennå er noen her som spiller? Vi er allerede noen som pleier å spille ilag,men blir lei av å spille med randoms på pub games. Spiller helst ikke -em. Og hvis det er nok int. Så kunne vi kanskje fiksa en turnering også?:-)
join league of legends da:P er de som laga dota på wc3 som har laga sitt eget online spill drit bra(Y)
Jeg synes ikke LoL var dritbra, heller drit dårlig... Det er akkuratt som Cs source i forhold til Cs 1.6... Også har de tatt vekk denying neitakk ....
spiller dota aktivt på garena sweden rooms
Hvordan er det med leavers der? Mye spillere? Skill level?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Spiller folk fortsatt Dota? Nå som competitive scenen har gått helt over til HoN, trodde jeg resten kom til å følge på. Oh well.
Spiller hver dag i random europe rooms på Garena.
Brukernavnet er det sammme som her hvis du er keen på å spille.
Får vel komme meg på Garena da Thomas: ja,men får håpe alle andre også finner ut at LoL og HoN er no dritt og kommer tilbake til Dota
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Ratex Vis innlegg
Får vel komme meg på Garena da Thomas: ja,men får håpe alle andre også finner ut at LoL og HoN er no dritt og kommer tilbake til Dota
Vis hele sitatet...
Kjære deg, det er så utrolig vanskelig å argumentere for at Dota er bedre enn HoN på noen måte, så det får du virkelig ha lykke til med.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av thomasf Vis innlegg
Kjære deg, det er så utrolig vanskelig å argumentere for at Dota er bedre enn HoN på noen måte, så det får du virkelig ha lykke til med.
Vis hele sitatet...
Det vil alltid være elitistene som mener at originalen er best, uansett hvor mye bedre produktet er. Jeg kan gjette at ett av argumentene til Ratex vil være "Øøøhh, Roshan er blitt ei ape...og Clockwerk Goblin er faen meg blitt til en egypterhomo! DEEEERP. DOTA 4 LYFE"
Sist endret av ticks; 7. september 2010 kl. 04:58.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tja
Hydroide's Avatar
Trådstarter
Sorry for seint svar, men nei... Det har ingenting med at Roshan er ei ape eller no sånt... Mer feelingen. Dota kan jeg sitte med en hel dag, HoN går greit 2 games, så er jeg lei. Gir ikke samme glede og spenning som jeg mener dota gir meg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg gamer aktivt DotA, vis du er interessert i å samle et freak-lag er jeg helt klart med
Har ikke spilt Dota på lenge, spiller isteden HoN, men er ofte innom bnet på brukeren Narutrix- . Det er bare å sende en whisper om du trenger en freaker med på dotaen
Jeg gamer Dota på Garena med 4-5 kompiser. Det er litt leavere og noen dritt games, men sånn er det de fleste steder.

Bare å adde meg på garene, jeg heter Lufong (ikke spør hvorfor)