Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5275
Kamerater sitter på pcen min hele tiden omtrent.. jeg skulle gjerne hatt navn på program(mer) som leser passordet de skriver inn, på feks messenger
Litt faen er det jo lov å lage
skaff deg en trojaner.. Selv liker jeg SUB7 og proratPRO Den klarer jeg å lage servere til som ikke blir funnet av antivirusprogrammer

EDIT: Hører ikke dette hjemme i blackhat?
Sitat av campod
EDIT: Hører ikke dette hjemme i blackhat?
Vis hele sitatet...
Jo, kanskje

Men takk for svar uansett
Er vel bare å installere en keylogger siden det tross alt er din pc.
http://www.download.com/3120-20_4-0....ogger&tag=srch
Keylogger eller SIW.
keylogger var det jeg var ute etter, jaaa!
Ahh.. din pc.. Keylogger definitivt.
Kan anbefale MSN Password Logger! Enkel i bruk og meget effektiv
Prøv Ghost Keylogger . Det logger alt du skriver på PC-en og den hacker minnet til Windows Task Manager så det ikke vises der.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hadde det ikke vært din PC:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/5a05/
http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/7af2/
Mye morro på "offentlige" PCer...
Sitat av campod
skaff deg en trojaner.. Selv liker jeg SUB7 og proratPRO Den klarer jeg å lage servere til som ikke blir funnet av antivirusprogrammer

EDIT: Hører ikke dette hjemme i blackhat?
Vis hele sitatet...

Har du kjøpt pro versjonen? Eller fant du den en annen plass? Hvor isåfall?
Sitat av campod
skaff deg en trojaner.. Selv liker jeg SUB7 og proratPRO Den klarer jeg å lage servere til som ikke blir funnet av antivirusprogrammer

EDIT: Hører ikke dette hjemme i blackhat?
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg kan huske campod, så sa du at det var 1.9SE versjonen du hadde. Og jeg har fått tak i den versjonen, men den er absolutt ikke uoppdaglig av antivirus.
Hva skal han med en trojaner på sin egen pc <.<

Og så det er sagt, hadde vært forsiktig når det gjelder å laste ned trojanere, har vært flere tilfeller hvor trojan-klienten har kalt hjem med >dine< spesifikasjoner
Sitat av campod
proratPRO Den klarer jeg å lage servere til som ikke blir funnet av antivirusprogrammer

EDIT: Hører ikke dette hjemme i blackhat?
Vis hele sitatet...


Kjøpte du ProratPRO eller fant du den et sted på nettet?
Sitat av thorstein
Kjøpte du ProratPRO eller fant du den et sted på nettet?
Vis hele sitatet...
Det heter prorat 2.0 SE

Men som sagt, etter noen tidligere samtaler med campod, så mener jeg å huske at han sa han hadde 1.9 SE. Jeg er ikke sikker, rett meg hvis jeg tar feil campod

Og jeg har 1.9 SE selv, men det er langt i fra umulig å finne med antivirus.
Det var 1.9SE og hvis du vet hva du gjør så er det fult mulig å gjøre den uoppdagelig for antivirus.
Sitat av campod
Det var 1.9SE og hvis du vet hva du gjør så er det fult mulig å gjøre den uoppdagelig for antivirus.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det også gjelder etter at du har startet filen? eller tenker du bare på filebinderen som er i den?
Sitat av Acin
Er du sikker på at det også gjelder etter at du har startet filen? eller tenker du bare på filebinderen som er i den?
Vis hele sitatet...
Ja testet selv for høyst et par måneder siden mot norton, kasparsky + flere.
Eneste problemet er vel brannmur+router men mulig å komme gjennom der og.
▼ ... over et år senere ... ▼
Bruk cain & abel fra http://www.oxid.it/cain.html å bruk ARP sniffing
Sitat av Acin Vis innlegg
Så vidt jeg kan huske campod, så sa du at det var 1.9SE versjonen du hadde. Og jeg har fått tak i den versjonen, men den er absolutt ikke uoppdaglig av antivirus.
Vis hele sitatet...
Har du hørt om FUD binders/crypters/packers
Sitat av campod Vis innlegg
Eneste problemet er vel brannmur+router men mulig å komme gjennom der og.
Vis hele sitatet...
Uhh... reverse connection?
▼ ... noen uker senere ... ▼
MSN Password Logger!

Det var en dårlig idè! Det blir vis jeg ikke tar helt feil en slags fake login som bare lagrer Messenger passord? Trådstarter sa f.eks Messenger. Det er jo andre passord som er mer inntressante!

Bruk en keylogger du, siden det er din pc! Ardamax Keylogger (Google it) Den har også en funksjon at du kan sette opp en FTP server eller ved mail at du kan få andre sine passord om du sender dem en liten fin renameme.exe fil som innstalerer Ardamax helt stealth.

LfN
Jeg selger sånne hardware keyloggere i hvertfall, usb og ps/2, som på thinkgeek send pm hvis du er intr
Prøv Ardamax Keylogger!

den beste jeg har prøvd, den har Chat Log, Wb Log, Screenshots(du kan bestemme hvor ofte den skal ta screencapture) og den har vanlig keystroke logg...

Prøv den, og du blir oversaket
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor finner jeg dette propgrammet da? jeg bruker mac