Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2511
Heisann

Jeg har et lite problem, jeg har bilde av en person jeg trenger og finne identiteten til. Jeg har kun bilde av personen, ingen informasjon, hvordan skal jeg kunne finne ut hvem dette er?
Privatetterforsker?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Husker snakk om side du kunne laste opp bilde og så kjørte den bilde gjennom masse sider til den fant et eller fler som lignet på bildet, mulig man kunne funnet fram til en facebook profil eller lignende, men husker ikke sia eller fra posten het, men det setter deg vertfall på spor av noe du kan gjøre for å finne personen.
Er det kid'n på Lano flaska du leter etter? Mikael heter han.

Legg ut bilde og spør på internett?

Fungerer iallefall bedre enn å spørre på internett uten å legge ut bilde.
Trådstarter
5 0
Joda kunne kansje lagt ut bilder, men tenkte på dette med og legge ut bilder av andre personer og slikt, hvor lovligt det er osv.
Stor bummer om vedkommende ikke vil ha bilde sitt lagt ut på et forum
Facebook, begynn å bla igjennom vennelister til alt mulig av folk du kommer over, kanskje har du flaks

Har du hørt om "å lete etter nåla i høystaken"? Du vil bli godt kjent med det uttrykket
Djiises: sikter du til www.tineye.com ? Det er ikke et dumt tips.
Trådstarter
5 0
hehe.. ja..føles litt slik..
Sitat av Sentinel87 Vis innlegg
Joda kunne kansje lagt ut bilder, men tenkte på dette med og legge ut bilder av andre personer og slikt, hvor lovligt det er osv.
Vis hele sitatet...
hvis du skulle havne i en eventuell rettsak måtte det jo vært en fornermet. og da ville problemet ditt vært løst. Du har ikke så mye å tape på det ser det ut som.
Trådstarter
5 0
Det som er saken.

Min far har fått sitt kort frastjålet, og banken ble tømt. Men jeg har bilder fra banken av personen. (fått av politiet)

Han var på sykehuset og oppererte, og var i kiosken i etterkant, der la han fra seg lommeboken et lite øyeblikk, og så var den borte. Koden hadde han oppi lommeboken (Ja, jeg vet dette er dumt, men min far er gammel mann)

Hvordan det ville holde opp i en rettsak etc vet jeg ikke. Men det jeg vet er at jeg bare vill finne denne personen.
Pengen er blitt tatt ut i 2 ulike minibanker i mitt nærområde, Mannen på bilde ser heller ikke ut som en profisjonell tyv, Men en middelaldrene litt tykk mann.
Det første jeg tenkte på var www.tineye.com ^^
Prøv det, og se om du får noen treff. Har dere anmeldt saken til politiet?
Skulle tro de har muligheten til å finne navnet på personen via bilde.
Det kan jo være at personen er tidligere straffedømt og er i databasen hos politiet.
Stor by? Kan jo hende du får øye på han.
Trådstarter
5 0
stavanger, og saken er polti anmeldt.
"Øko-Terrorist"
Sitat av diego Vis innlegg
Sentinel87, prøv www.tineye.com
Vis hele sitatet...
Tineye søker etter bildet, ikke etter personer på bildet. ettersom han hadde fått disse bildene av banken regner jeg med at det er overvåkningsbilder og at det nok ikke ligger noen kopier av disse på nett.
Lag en facebook gruppe? "Leter etter denne mannen <insert picture>" og invitere hele stavanger?
Kanskje noen vet hvem dette er eller har sett han. En liten belønning gir blod på tann.