Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1205
Hei

Trenger en USB wi-fi antenne med god støtte til Back Track 3. Er det noen som har gode erfaringer med spesifike antenner?
Har lurt på et D-Link DWL-G122, men har lest at det er problemer med å få driverene til å fungere sikkelig.
Kjøp deg heller denne Alfa High Power USB

Kan anbefale den på det sterkeste. Se her.
Trådstarter
8 0
I alle dager for ei kruttønne! :P

Ingen tvil om at denne skal hjem til meg! Takker for tipset!
hehe, me want too. Den så kraftig ut... Kan det være skadelig med så mye kraft, eller tar jeg feil?
Er vel ikke uten grunn at denne er anbefalt av teamet bak aircrack-ng.

Sendestyrken kan ha like mye, om ikke mer, å si for bruk til lek med WiFi.
Ps: mikrobølgeovnen din sender ut på samme frekvens, men er kraftigere. Må også sies at usb-ledningen er 1m lang, så du er mindre utsatt for å "grille" ballene dine med denne enn med et annet kort på en bærbar.
så reflekterer jo mikrobølgen signalet mens kortet sprer det om du ikke bruker retningsantenne, så det er jo betryggende.
Er det funnet noen bevis for at wlan stråling er farlig egentlig?
Heilt canooon
Hvis det er det så tror jeg ikke 0,5W er noe å bekymre seg over.

Fikk faktisk mareritt av 800W, men det var på 3,5MHz.
Rare greier dette med frekvenser ja, i natt drømte jeg faktisk at jeg hadde ett nytt wlan som hadde fyll styrke. (Ikke hatt stabilt nett på lenge) tror du jaggu ikke jeg hadde det når jeg våkna, sprøtt!

(Selv om denne posten sikkert hører hjemme på paranormal.no eller noe sånt)
Sist endret av Omaha; 13. desember 2008 kl. 08:55.
Slenger meg også på denne tråden.
Noen som har noen andre USB-WiFi kort å anbefalle, som støtter monitor mode?
Altså andre kort en "Alfa High Power USB"?
Bestilte meg en jeg og, denne virket jo lovende.

gleder meg, håpe den kommer til rom jula da.

Blir poeng av sånt