Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 610
Hei

Her er problemet. Det er en DotA (et spill) liga som har blitt startet opp på en mIRC kanal. Den heter #IDEC og jeg vil gjerne være med der jeg også.

Hvordan skal jeg kunne gjøre det uten å spørre noen om å invitere meg? Kan jeg hacke boten ? (Den kalles IDEC-BOT) eller hva gjør jeg ?

Dette er kommandoen for å komme inn /msg idec-bot .i

.i står for .invite

Jeg får da en melding fra IDEC-BOT om at jeg ikke kan joine kanalen.


Jeg vil inn, inn, inn!:P


Kom med forslag, håper du har litt peiling på mIRC! ( program www.mirc.com)
Sist endret av secret123; 7. desember 2008 kl. 22:10.
Du tar kontakt med hvem nå enn som er i "ligaen" og ber de om å legge deg til i boten eventuelt inviterer deg inn i kanalen. Det er den eneste sannsynlige måten du kan komme deg inn på.

edit: mirc er bare en klient, og det er forferdelig liten sjanse for at boten benytter seg av mirc.
Sist endret av meitemark; 7. desember 2008 kl. 22:14.
Men du, jeg skjønner hva du mener.

Men jeg lurte på om jeg kunne hacke en av "invitererne" av kanalen så jeg kan bruke invitere meg selv, men ved hjelp av hans invite stilling :P ?? Logge inn på hans bruker eller no?


TakK!