Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 999
jeg har prøvd edpr til å knekke wpa nøkler men får det ikke helt.

jeg bruker skjermkorte mitt gtx260 men jeg får bare en blank rute når jeg prøver å putte wpa fila inn
hvis noen har noen svar så er det nice
du har sikert ikke fått en handshake pakke.
først kjøre airodump og så kjør aircrack da skal det stå "handshake found" og så skrive av det som står på skjermen. så limer du det inn i elcomsoft.
ja ok fikk det til men kommer meg ikke videre skjøner ikke helt åsen man bruker det.

åsen mater man programet med ordlister?
EDPR støtter åpning av .cap filene fra airodump direkte. Har ikke testa med ordliste da jeg ikke har noen gode.
har henta fila fra airodump-ng og fått handshake men skjøner ikke åsen jeg får putte ordlista oppi har liste på 33 gig

har noen prøvd dimitrys lhc md5 cracker?
Sist endret av starmos11; 5. desember 2008 kl. 18:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nå får jeg det til men det tar lang tid å knekke

er det riktig at man skal bruke 9 timer på bruteforce et passord på 7 små bokstaver med et 260gtx kort?
Sist endret av starmos11; 7. desember 2008 kl. 19:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.