Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2338
Hei, for en stund siden fungerte det en SMS-bomber her fra ung1881.no. Noen som har noe lignende i dag som fungerer?
Vel, Hadde jeg vært deg hadde jeg laget en selv. Ganske enkelt.
Krever bare litt Php osv Du får ikke alt på et sølvfat.
Trådstarter
11 0
Jeg lager gjerne en selv, om jeg hadde hatt noe som helst snøring på PHP. Hadde som sagt et PHP-script før som fungerte fint mot ung1881.no. Om jeg skulle klart å lage et slikt script så må jeg jo finne en side og sende sms fra? Da må vel den ha noen bakdører?
må ikke være bakdør, du trenger og finne en web siden du kan sende så mye sms du vil fra uten og bli sperra ute.

eller finne haug med server som du kan linke sammen, for og sende masse sms.
No offence, men er ikke dette litt 1999? Jeg minnes om en sms-bot på irc. Hvorfor finnes ikke slikt mer da?
ung1881.no er begrenset til 20 sms daglig, så det vil ikke fungere lengre.
Trådstarter
11 0
Sitat av Restyle Vis innlegg
ung1881.no er begrenset til 20 sms daglig, så det vil ikke fungere lengre.
Vis hele sitatet...
Merket dette jeg og... fikk ikke sendt 1 sms med det gamle scriptet som ligger her engang.
Trådstarter
11 0
Ingen som vet noe mer om dette? Mener at det var en IRC-kanal som fungerte slik at man kunne spamme i alle fall hvert 30. sek
Mener ikke å være moralistisk her, men er ikke "sms-bombing" utrolig barnslig? Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til at man skal bombe noen med SMS. Hva skjedde med gode gamle ringe-på-og-stikke-av?
Sitat av Stormen Vis innlegg
Mener ikke å være moralistisk her, men er ikke "sms-bombing" utrolig barnslig? Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til at man skal bombe noen med SMS. Hva skjedde med gode gamle ringe-på-og-stikke-av?
Vis hele sitatet...
Visst er det barnslig, men jeg må innrømme at jeg brukte det scriptet en gang da det fungerte. En kamerat av meg ringte meg godt full og lirte av seg usakligheter og beskyldninger som ikke hang på greip om han snøvlet aldri så mye.

Som takk fikk han hundre stk sms det sto "spam spam spam" på. Det aller gøyeste var at han misfornøyd hadde ringt både politi og telenor i et forsøk på å få dette stoppet. Der ble han jo i sin tilstand lett avvist. Brukte et utgått nummer som ikke sto på meg, og snakket med han dagen etterpå.

Vi lo begge av det. Av og til er det helt på sin plass å være litt barnslig synes jeg da
Trådstarter
11 0
Har vedda 200 med en kompis som mener dette ikke _går_ ann. Smålig irriterende hehe
Sist jeg sjekket hadde Inpoc gratis sms til alle andre som også var medlem i Inpoc, hvis du sender online! :P
Sitat av Stormen Vis innlegg
Mener ikke å være moralistisk her, men er ikke "sms-bombing" utrolig barnslig? Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til at man skal bombe noen med SMS. Hva skjedde med gode gamle ringe-på-og-stikke-av?
Vis hele sitatet...
Det er nerdens hevn, er du for svak til å forsvare deg i det harde miljøet på skolen må du benytte andre midler enn muskelkraft

Husker vi dreiv litt med dette i tekstmeldingens barndom(i det folk begynte å få mobiltelefoner og bruke tekstmeldinger). Vi hadde da ingen god grunn utover og gjør faen med hverandre. Noe som egentlig er en grei grunn, bare at sms-bombing er svært lite kreativt. Oppfordrer heller folk til å vær mer kreative, ingenting er så bra som en god practical joke. På den tida var det ekstra irriterende da du måtte inn å slette en og en melding med et grusomt brukergrensesnitt.

Vi brukte utenlandske servere uten noen sperrer og det var vel lite sperrer i nettet til Telenor/NetCom. Vil tru de fleste servere i dag har gode sperrer for dette. Netcom hadde vel og en tjeneste der du kunde e-postbombe så ble den sendt som tekstmelding til nummeret.
Husker ung1881 med 150meldinger per dag sperre, brukte bare en makro som recordet bevegelsene på pcen og satte den på repeat.

Fineste var jo å sende meldingen "Du har nå donert 100kroner til -insert random hjelpeorganisasjon her-, takk for din gavmildhet"

Fikk ufattelig mange sinte telefoner, noen pga. spam og andre pga de mente jeg hadde tappet telefonkortet dems.
Bruk brevpost, støtt posten
www.prankdialer.com
Ikke sms bombing men du kan ringe folk og spille av et prank.
hei.
jeg fikk en sms med tilbud om jobb frå ett nummer jeg ikkje kjente! noen som vet hordan jeg finner ut om dette er sant eller bare tull? timelønna skulle være fra 300-500 kr for å sende reklamesms til folk... hørt om noe lignende før???

munk
Det du eventuelt kan gjøre er å lage et script via http://www.folk.inpoc.no/
Når du skriver inn et mobilnummer under: "Registrer deg eller skriv inn mobilnummer for å se din side:" sså sendes det en meldig til mobilnummeret. Hvis du bare lager et script som får den til å sende 1000 meldinger i steden for 1 (eller 10000000000 for den saks skyld) så vil nok telefonen som motar det kolapse (i alle fall hvis det er en litt eldre telefon).
Jeg har ikke prøvd selv, så det kan hende det ikke funker.
Sitat av Terje Munk Vis innlegg
hei.
jeg fikk en sms med tilbud om jobb frå ett nummer jeg ikkje kjente! noen som vet hordan jeg finner ut om dette er sant eller bare tull? timelønna skulle være fra 300-500 kr for å sende reklamesms til folk... hørt om noe lignende før???

munk
Vis hele sitatet...
hva med å ringe telenor.
Og om du sender ut sms reklame til noen som ikke har godtatt det så er det ulovlig mener jeg å huske
Cheapcallsarehardtoresist.com Fant barnet i meg igjen etter at min noe yngre søster brukte denne på meg. Ble oppringt fra et langt nr som begynner på 46 av noe som hørtes ut som et polsk utdrikningslag på vei mot fatality. Tok selvfølgelig telefonen siden "det var fra utlandet."

Koblet ikke med en gang at rakkerungen satt der med laptopen og fniste uregjerlig. Andre gangen demret det for meg..