Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225240
Vært innom her tidligere,men fant det først gjennom Google søk for endel år siden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Søkte på "matpakkis" og fant en diskusjon om kuleste nick her og gamle nicket mitt som jeg brukte fra 1995 - 2008 ble nevnt. Carlo påstod jeg var efnets største rasshøl Hihi.han er bare sur fordi jeg var OP overalt og bannet han for generell laming. Ferdig snakka.
Av en gammel buddy.
Kompis av meg satt her støtt og stadig. Til slutt tok nysgjerrigheten overhånd og jeg spurte hva slags nettsted dette var. Da lagde jeg meg ned og lagde meg en bruker med en gang
▼ ... over en uke senere ... ▼
søkte på google TG 2013
Ff dukker ofte opp på Google når jeg lurer på noe...
Har sikkert vært innom nFF før, men kan huske jeg var innom mye rundt høsten 2009. Mange artige tråder jeg fant via Google-søk! Til slutt ville jeg registrere meg og bli med i diskusjonen!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjenom en venn
søkte på div rusmiddler og pyro oppskrifter og mange av de trådene var fra freak så tilslutt måtte jeg bare registrere meg
Sist endret av knivibaguet; 21. august 2012 kl. 17:19.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Fikk høre om nFF relativt tidlig, i 2005 eller noe av en dude som jeg gikk i klasse med på barneskolen som drev med pyroteknikk. Har lurket sporadisk siden da men ble en mer aktiv leser når jeg begynte å eksperimentere med rusmidler og registrerte meg ikke før så sent som i fjor.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
igjennom google. My best friend
Googlet et eller annet, fikk svar i en tråd jeg leste. Googlet noe annet, fikk igjen svar. Har egentlig googlet mye og fått mange svar. Tenkte til slutt at jeg måtte bli medlem.
Googlet hardware så bladde jeg litt, fant jeg freak. Sjekket det ut og vips, her er jeg!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Søkte etter guider på ekslosiver, sikkert 3-4 år sia, har bare ikke tenk på og registrere før nå :P
Min bror fortalte meg om det
Fant ut av det via Google for noen år siden når jeg dykket etter informasjon om flein.
Har lurka litt siden det, men tok aldri initiativet til å registrere meg før nå.
Gamle dritt pc'en hadde problemer:/ Første jeg gjorde var å stikke på Freak.no og registrere, visste om forumet fra før
Gjennom en venn.
Sist endret av Patrialn; 5. september 2012 kl. 22:42. Grunn: Angret :-(
Gjennom alt for mange relevante treff på google!
Google var nok Kirsten giftekniv i dette tilfellet her.
Husker ikke, har kommet over siden flere ganger oppigjennom årene, men ble til slutt nødt til å registrere meg da jeg i går leste utallige sider i identifisering av flein-tråden Kommer sikkert til å luske i de andre trådene og etterhvert, men det er denne tråden jeg kommer til å peile meg inn på etter jeg har vært ute på tokt senere. Kjempefint tiltak forresten, så kan jeg lese side opp og side ned med bilder av feil sopp, og andre som får en bunch med kjeft, så slipper jeg det selv Wish me good luck og happy hunting da!
Snublet over det en gang. Lagde meg bruker. Har besøkt nettstedet regelmessig hver dag siden.
Sinken preiket om ting han hadde lest her i ett sett, og mente at jeg _måtte_ lage meg en buker.
Tror jeg skulle finne noe om Tragisk.com, men fant dette istedet.
Har visst om begge nå i flere år, men har ikke registrert meg før i går hvor jeg fikk en inderlig trang til å begynne med Urbex.
Sist endret av Carl Volt; 16. september 2012 kl. 17:17.
hmm, var nok en god stund tilbake. vært rundt på siden av og til, mye intressant å lese
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Google .
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hoi! Tipset meg selv, etter ti års fravær. Hvordan jeg den gang da kom over samfunnet, er, en egen oppføring i den etterhvert altfor innholdsrike boka; Ting Jeg Har Glemt :P
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Googlet et eller annet, fikk svar i en tråd jeg leste. Googlet noe annet, fikk igjen svar. Har egentlig googlet mye og fått mange svar. Tenkte til slutt at jeg måtte bli medlem.
Vis hele sitatet...


samme her
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var nok igjennom google, nesten alt jeg lurte på fant jeg visst her inne.
Så snuste jeg litt rundt på forumet i noen år, og til slutt måtte jeg registrere meg.
Men går mest i lurking nå og
Søkte på noen ting jeg lurte på, og kom tilfeldigvis inn her. Det beste diskusjonsforumet, det skal dere ha
Gjennom min kjære bror det var juleaften 2010
▼ ... over en uke senere ... ▼
Googlet etter info om bunkere i Trondheim (ca to uker siden), og ville kontakte en av brukerne her for mer info om en av bunkerne. Har lest igjennom mange interessante tråder her.

Har dog ennå ikke fått svar fra denne brukeren da...
fant det gjennom storebror
Etter mange resultater i Google søk så måtte jeg lage meg en bruker.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Da jeg hadde noen IT problemer så søkte jeg på nettet og fant Freak
Så vidt jeg husker så kom jeg borti nFF igjennom Norcan for mange år siden.

Hang ikke her regelmessig da, siden jeg hadde et inntrykk av at det var mye fjortisprat her (noe det forsåvidt fortsatt er). Men fant etterhvert flere interessante ting som ble diskutert her, og begynte å droppe innom oftere og oftere.

Har hatt flere andre brukere her, men har sluttet å skrive om ulovlige ting, så dette blir mest sannsynlig siste.
Hørte om det første gang for ca 3 år siden, men beggynte ikke seriøst på forumet, eller lagde meg bruker før for litt siden.
Er veldig glad jeg fant freak egentlig, står mye interessant/ spennende her. Mye informasjon man kanskje vanskelig kan finne uten å prøve ting selv.

Keep the good posts coming
Litt komisk, men... Jeg var drita, våkna med 4 jenter i senga... Plutselig våkna ei, og var helt borte... Hu sa:

Skal vi ikke ta en titt på Freak.no? Senere sjekka jeg siden. Ofc etter jeg hadde kosa meg i senga.
Trykket på en knapp på baksiden av en PC jeg hadde for en god del år siden. Et eller annet eksploderte og skjønte ikke en dritt. Endte her for å høre hva faen jeg hadde klart å gjøre. Endret visst spenningen så sved av halve PCen
Sist endret av Pence321; 30. oktober 2012 kl. 00:33.
Jeg googla noe dopgreier for en del år siden. Har ikke vært her mye, men svinger innom en gang imellom.
google bro :P
skulle søke hvordan man fikk ordnet sånn at pcen trude det var en plate i cd rommen så jeg kunne spille uten plate =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant det på den tiden jeg drev med rc biler, tror det var en tråd der en viste bilene sine eller no slikt. Senere har jeg lest en del rundt og bestemte meg for og lage bruker nå for ikke så lenge siden
La merke til at broren min var her, og siden jeg som vanlig hermer etter han, så måtte jeg jo selvsagt finne ut hva det var :P

Men jeg tenkte ikke mer på det etter jeg lagde profilen, så glemte jeg den ut...
Så etter et par år, når jeg så at folk i klassen var her, ble jeg minnet på at jeg hadde en bruker her
Jeg husket plutselig hva jeg googlet da jeg fant Frik, og det var lystgass. Fant en lang tråd med masse morsomt innhold. Jeg tenkte at her var det mange gærninger på et sted.
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
La merke til at broren min var her, og siden jeg som vanlig hermer etter han, så måtte jeg jo selvsagt finne ut hva det var :P

Men jeg tenkte ikke mer på det etter jeg lagde profilen, så glemte jeg den ut...
Så etter et par år, når jeg så at folk i klassen var her, ble jeg minnet på at jeg hadde en bruker her
Vis hele sitatet...
Er jo da bare to år siden du regga. Får det jo til og høres ut som du er den 1000-åringen
vel... det jeg har hørt, er at "et par" betyr "2" som i "et par sokker" = 2 sokker.
Ergo, 2 år siden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom Proxer .