Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6936
Sitat av toeless Vis innlegg
Ja du er jammen en Einstein i forkledning. For det er jo åpenbart mitt ansvar at muslimer skal slutte å snakke arabisk dagen lang og lære seg å snakke norsk.
Vis hele sitatet...
Ja, du tror det er et problem for de det er snakk om her? Du tror de inviterer deg hjem til te uten å kunne norsk?

Sitat av toeless
Dine meninger om meg har uansett ingen verdi da du har null kjennskap til hvordan jeg er. Å si at jeg er en del av problemet er så langt unna sannheten som det går ann å komme.
Vis hele sitatet...
Det er ikke alltid man trenger å vite alt. Jeg trenger ikke å vite mer enn at du klager over manglende integrering og samtidig stenger de ute fra samfunnet for å se at du biter deg selv i halen og bidrar til en forsterking av problemet du klager over.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Tja. De av innvandrerene som kommer fra land sør for oss er sannsynligvis vant til varme i større grad enn oss og de vil nok takle en sauna bedre enn både deg og meg og hører dermed hjemme der. Innvandrere fra Sibir vil nok synes det er altfor varmt, så de bør nok slippe. Eller mente du kanskje fauna med F? Hjemme skrives forøvrig i denne sammenhengen i ubestemt form, altså uten en t på slutten. Hvis de skulle høre hjemmet måtte hjemmet ha laget en lyd.
Vis hele sitatet...
Hehe. Jeg var litt bedugget i går, så du treffer ikke meg med den der!

I går? I dag tidlig.
Sist endret av Naturgrønn; 27. mars 2011 kl. 12:41.
Er det noen som har erfaringer fra kampanjen? Det har vel vært igang i to uker nå?
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av toeless Vis innlegg
Har du vært i noen arabiske land i det siste? Om så, hadde du med dama? Fin opplevelse for dama?
Vis hele sitatet...
Haha, du er på jordet. Er du klar over at Egypt, Marokko og Tunisia er arabiske og muslimske land, som veldig mange nordmenn besøker hvert år? Jeg tror de fleste norske damene har det ganske fint der.
Sitat av Widow Vis innlegg
Haha, du er på jordet. Er du klar over at Egypt, Marokko og Tunisia er arabiske og muslimske land, som veldig mange nordmenn besøker hvert år? Jeg tror de fleste norske damene har det ganske fint der.
Vis hele sitatet...
Så, har du vært på tur der nede med kvinnelig følge?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av toeless Vis innlegg
Så, har du vært på tur der nede med kvinnelig følge?
Vis hele sitatet...
Igjen kjem du med generelle påstander, og nekter å underbygge påstandane dine. Kan ikkje du heller underbygge det du skreiv om arabiske land og likestilling då? Det er ikkje tvil om at dei har ein del igjen til europeisk nivå, men derifra til å antyde at samtlige arabiske land mangler konseptet totalt er ganske drøyt...
Så, hva er det jeg har påstått nå?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av toeless Vis innlegg
Så, hva er det jeg har påstått nå?
Vis hele sitatet...
Du får lese igjennom diskusjonen ein gang til da. Du kom med ein rimelig åpenbar påstand om at samtlige arabiske land hadde eit kvinnesyn som ville gjere eit besøk der til ein lite hyggeleg opplevelse for hokjønn.

Ja, enkelte har definitivt det. Men du finn jaggu nok av nordmenn som har liknande syn. Så kvifor skal vi ikkje heller kjempe for likestilling på generelt plan, istadenfor å stigamtisere grupper?
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av toeless Vis innlegg
Så, har du vært på tur der nede med kvinnelig følge?
Vis hele sitatet...
Ja. [titusentegn...]
Jeg stilte en enkelt person et spørsmål. Og så lenge svaret ikke var ja, så var det ikke noe behov å ta poenget videre. Noe jeg heller ikke gjorde.

Men det er sant som du sier. Kvinnesynet hos mange nordmenn (spesielt de med muslimsk bakgrunn) er helt på jordet. Men nå må du slutte å komme med slike påstander uten å ha noe å bakke de opp med.

Sitat av Widow Vis innlegg
Ja. [titusentegn...]
Vis hele sitatet...
Så bra at dere hadde en fin tur da.
Leste denne artikkelen i dagbladet: http://www.dagbladet.no/2011/03/26/t...iser/15957698/.

Første komentar fra en kvinne i komentarfeltet sier følgende: "Jeg har reist mest i Egypt gjennom mange år men også andre arabiske land. Folk er vennlige og nysgjerrige. Ikke en gang har jeg følt meg truet eller utsatt, derimot respektert"

Så kunne det vært artig å spørre om når toeless sist var på ferie i et arabisk land, og hva slags forferdelige behandling av det motsatte kjønn han var vitne til da?
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.lokalavisen.no/nyheter/no...imer-1.6185196
I skrivende stund står 1.025 nordmenn i kø for å kunne få seg en kopp te hjemme hos en muslimsk familie.
Vis hele sitatet...