Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1663
Hei! Noen som kan hjelpe meg med å cracke denne hashen? Har ikke plass til noen tables som klarer å ta den. Hadde vært herlig hvis noen hadde giddi å tatt seg bryet med det her

http://rapidshare.com/files/17120022...Admin.txt.html
Sist endret av Brendeteigen; 7. desember 2008 kl. 19:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
er i gang med bruteforce...
noen andre som kanskje har rainbowtables her?

den er mer enn 5 tegn...
Sist endret av hawken07; 8. desember 2008 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
txt fila inneholder forresten:
LokalAdministrator:500::ee288c706ea266fc5371ee1354c82fba:::

for de som ikke gidder å laste ned.
er det skolepcen din eller?
isåfall går hackeren til sanntidsprioritering

din er faktisk den samme som denne: http://www.freakforum.nu/forum/showt...=114959&page=2
Sist endret av hawken07; 9. desember 2008 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
få LMhash av den og ikke nthash av den så kan jeg kjøre den mellom tabel min.
Det er skole-pcen ja! Nettverkansvarlig har sperra ned nesten alt her :S
og du er ikke lokal administrator med din domene bruker?
Nei, det er jeg ikke
Sitat av ranvik Vis innlegg
få LMhash av den og ikke nthash av den så kan jeg kjøre den mellom tabel min.
Vis hele sitatet...
hør på ranvik
da skal du få passet ditt
Okey! kanskje litt noob spørsmål, men hvordan henter jeg ut lm hashen og ikke nt?
lokal administrator hjelper deg fint lite i å åpne noe sperrer på internett. er det installasjon/kjøring av programmer sm er sperret, er det jo fortsatt håp
last ned fgdump, dobbel klikk på .exe filen.
Åpn filen med notepad og post her.
Det er såklart sperrer med installasjon og kjøring jeg lurer på, er ikke så dum
Kan jeg gjøre det da? Har dobbelklikka pån men den stopper, står bare starting local dump on ....
Dumping a Local Machine Using the Current User

fgdump.exe

Simple enough. Uses the currently logged in user and password to do the dumping (this person obviously must be an administrator).

henta fra swamp.fofus.net
Sist endret av Brendeteigen; 9. desember 2008 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som kan cracke denne?

Husker ikke om det var fgdump eller pwdump.

500:9FB28ABECC054972AAD3B435B51404EE:AE27BEF614254AD3E6BDDAB 9A4B98B05:::
naxoz sit passord er:

kamel


For dette brukte jeg vanlig ophcrack. Fikk den til å laste ned small xp table automatisk, lastet inn tables, trykket "crack" og ventet i 2 minutter for å finne ditt passord (kamel) og mitt passord (macdaddy64)
Sist endret av Pyro_Killer; 9. desember 2008 kl. 21:49.
Har lastet ned ophcrack, men måtte vente så syykt lenge for og få inn small xp table og shiten der, stod på i hele natt:/

Men når jeg så tråden her, valgte jeg og bare poste den

Tusen takk Pyro_Killer
Okey, jeg dumpa den med oph crack og la ut hahen her, da fikk jeg bare opp noe under nt hash, lm hash vinduet var tomt.. hva mener dere at jeg skal gjøre?
For bruteforcing anbefaler jeg en GPU cracker.
den var sykt enkel den der

Brute-forced på ca 3 sek

Den som satte det passordet, burde begynne med minst 7 bokstaver... Men hvor fikk du den fra?

Sitat av Brendeteigen Vis innlegg
Okey, jeg dumpa den med oph crack og la ut hahen her, da fikk jeg bare opp noe under nt hash, lm hash vinduet var tomt.. hva mener dere at jeg skal gjøre?
Vis hele sitatet...
last ned xp(dvs, lm-tables), http://ophcrack.sourceforge.net/tables.php
Evt torrent, serveren=shit http://thepiratebay.org/torrent/4559...on_of_5_Tables

Ikke gjøre noe ulovlig nå

Sitat av Brendeteigen Vis innlegg
Det er såklart sperrer med installasjon og kjøring jeg lurer på, er ikke så dum
Kan jeg gjøre det da? Har dobbelklikka pån men den stopper, står bare starting local dump on ....
Dumping a Local Machine Using the Current User

fgdump.exe

Simple enough. Uses the currently logged in user and password to do the dumping (this person obviously must be an administrator).

henta fra swamp.fofus.net
Vis hele sitatet...
last ned ophcrack live-cd og post resultatet ditt her
http://ophcrack.sourceforge.net/download.php
Sist endret av hawken07; 10. desember 2008 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe Ja, lasta ned OPHcrack, men xp free og xp small tabellene klarer ikke ta passordet. Jeg boota med OPHcrack live cd (usb) og posta resultatet her. Har gjort akkurat det du sier jeg skal gjør
forresten, vista bruker nt-hash, og xp bruker lm slik jeg har skjønt det. Dvs. at det ikke er noen lm-hasher å hente. Shoot me if i'm wrong
Det er xp..
ok... Da vet ikke jeg
Okey, takk for hjelpa uansett Noen andre som vet?
Kan ikke knekke hashen din, men kan si så mye at om du ikke finner lm hash (lan-manager) i xp-systemet ditt så har noen vært i registeret og slått den av. Grunnen til dette er at lm-hashen er en svak sak som "hang igjen" fra gamle win-os, og egentlig har vært helt unødvendig etter 2000, eller deromkring. På xp ligger den der fremdeles, om man ikke regedit, fjerner den, men i vista har de endelig latt den hvile..
Okey! Det er jo en skolepc, så da går jeg utfra at han it duden på skolen har slått av lm hashen for å gjøre passordet vanskeligere å cracke? Er eneste måten å cracke nt-hash på enten med en kraftig rainbow table eller med bruteforcing over lang tid?