Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1823
Jeg sitter hjemme å kjeder meg som f***..... jeg har noen naboer som har WEP og noen som ikke har en shit passord på nettet sitt... jeg har klart å finne passordet på WEP med backtrack 3.
så det jeg lurte på er.. hva kan man gjøre når man først har funnet Passordet på WEP'en. er det da mulig å finne passord til f.eks hotmail,facebook pass til de som er inne på nettverket..??


(OG HVORDAN CRACKER MAN WPA... offtop...) hvis noen vet
søk på forumet, står alt du trenger å vite.
Trådstarter
4 0
har du no linker:P
om du trykker der det står søk.
så får du kjempe masse linker ;D
Part time ninja
locked65's Avatar
Nei man kan ikke bare finne et passord og en Ip for så og trykke på den berømte "hack now" knappen.

Søk deg fram. det er jo litt av morroa :P og hvis du kjeder deg og har så mye tid så skulle det ikke være noe problem.. eller?
Sist endret av locked65; 10. desember 2008 kl. 08:46.
Trådstarter
4 0
okei har klart masse rart nå.. er det noen som vet vet kodene på hvordan man kan slå ut ruteren i noen sek med backtrack3... trenger det for at folk skal loggesegpå nytt igjen.. sånn at jeg kan bruke Wireshark og tæshe dem
du tenker på og finne wep/wpa key ? eller selve login til router.
hvis det er wep/wpa så er det "aireplay" som ligger i aircrack.
er det web siden til routern, så bare ddos den med masse requst.
Trådstarter
4 0
Sitat av ranvik Vis innlegg
du tenker på og finne wep/wpa key ? eller selve login til router.
hvis det er wep/wpa så er det "aireplay" som ligger i aircrack.
er det web siden til routern, så bare ddos den med masse requst.
Vis hele sitatet...

det er wep/wpa
backtrack 3 er svaret og bruk youtube som guide