Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118548
Sitat av echuz Vis innlegg
Og for de som ikke gidder å søke: nFF@TG07 Syrebrilleløp

Høres utrolig artig ut! Men hvor skal vi få tak i nok lcd skjerm til alle?
Vis hele sitatet...
Trenger jo ikke til alle. Kjører jo stafett:P
Begynner å bli nervøs for å ikke få tak i billetter. Er nr 1954 i køen og det er 961 billetter igjen. Menmen, som nevnt tidligere i tråden regner jeg med at det alltids er mulig å få tak i.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Kjenner at jeg gleder meg nå. Billett er sikret, så nå er det bare å vente. Vet ikke om jeg får sittet på nFF rekke, men jeg kommer garantert innom en del ganger. Og jeg skal se om jeg får laget noen syrebriller også
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Kjenner at jeg gleder meg nå. Billett er sikret, så nå er det bare å vente. Vet ikke om jeg får sittet på nFF rekke, men jeg kommer garantert innom en del ganger. Og jeg skal se om jeg får laget noen syrebriller også
Vis hele sitatet...
Joine nFF rekka da Blir gøy!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sååh. Viser seg at jeg er nummer 1331 i køen med 903 vanlige deltakerbilletter igjen, har jeg grunn til å være urolig for mitt fremtidige besøk av TG?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Waver Vis innlegg
Sååh. Viser seg at jeg er nummer 1331 i køen med 903 vanlige deltakerbilletter igjen, har jeg grunn til å være urolig for mitt fremtidige besøk av TG?
Vis hele sitatet...
Nei, det går nok fint. Uansett er det mulig å få tak i senere da kommer folk til å begynne å selge unna billettene sine etter hvert, da folk finner ut at de ikke kan like vel. I tillegg kan folk angre kjøpet på geekevents i noen måneder fremover, og da får de lengst frem i køen mulighet til å kjøpe først.

De som vil på TG, kommer seg på TG
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Nei, det går nok fint. Uansett er det mulig å få tak i senere da kommer folk til å begynne å selge unna billettene sine etter hvert, da folk finner ut at de ikke kan like vel. I tillegg kan folk angre kjøpet på geekevents i noen måneder fremover, og da får de lengst frem i køen mulighet til å kjøpe først.

De som vil på TG, kommer seg på TG
Vis hele sitatet...
Da blir det TG og nFF-rekke for første gang! Gleder seg!
Er nFF-babben på et bestemt tidspunkt hvert år, eller er det noe dere kommer frem til underveis? Kommer ikke til å sitte på freak-rekka, men hadde vært gøy å være med!
Fikk TG billett i Julegave ^^ Gleder meg sykt til å treffe alle freak folka Blir vell hyllebygging over nyttår også
Blir første gang på TG selv her også, og kommer nok ikke til å sitte på nFF rekka desverre, kommer nok innom da Prøve å bli en del av "familien" her.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Klepto Vis innlegg
Er nFF-babben på et bestemt tidspunkt hvert år, eller er det noe dere kommer frem til underveis? Kommer ikke til å sitte på freak-rekka, men hadde vært gøy å være med!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke?! Du må jo joine rekka!
Sitat av Waver Vis innlegg
Da blir det TG og nFF-rekke for første gang! Gleder seg!
Vis hele sitatet...
Awesome!
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Blir første gang på TG selv her også, og kommer nok ikke til å sitte på nFF rekka desverre, kommer nok innom da Prøve å bli en del av "familien" her.
Vis hele sitatet...
Dere alle må joine rekka, jo større jo bedre, du kan til og med ta med kompiser!
Sitat av echuz Vis innlegg
Hvorfor ikke?! Du må jo joine rekka!


Awesome!


Dere alle må joine rekka, jo større jo bedre, du kan til og med ta med kompiser!
Vis hele sitatet...
Trokke jeg får 11stk til og joine meg på rekka gitt, sånn uten videre de hakke vist noen interesse for nFF så...
Sitat av echuz Vis innlegg
Hvorfor ikke?! Du må jo joine rekka!
Vis hele sitatet...
Vi er en 15 stk som skal sitte sammen, er dessverre ikke alle som er like ivrige på å være med i freak-rekka. Hva de tenker med skjønner ikke jeg, men
Hvor kjøper jeg TG billett ?
Sitat av kardang Vis innlegg
Hvor kjøper jeg TG billett ?
Vis hele sitatet...
www.geekevents.org <-- Registrer deg og sett deg i kø til å kjøpe TG12 biletter.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Klepto Vis innlegg
Er nFF-babben på et bestemt tidspunkt hvert år, eller er det noe dere kommer frem til underveis?
Vis hele sitatet...
Det kommes det fram til underveis.
Da ser det ut til at det blir nFF-rekke på meg også.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Yo, nå har jeg mulighet til å kjøpe billetter. Men er det noen som vet om jeg kan først bestille 1 billett til megselv, så gi accounten til kompisen min, så kan han bestille 1, osv osv. Eller må jeg bestille alle billettene samtidig?

Kompisen min bruker da selvfølgelig et annet kort og sånt.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Yo, nå har jeg mulighet til å kjøpe billetter. Men er det noen som vet om jeg kan først bestille 1 billett til megselv, så gi accounten til kompisen min, så kan han bestille 1, osv osv. Eller må jeg bestille alle billettene samtidig?

Kompisen min bruker da selvfølgelig et annet kort og sånt.
Vis hele sitatet...
Tror du bare kan bestille et visst antall èn gang per bruker i køen. Dvs at du må bestille begge 2 samtidig.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Okay, var redd for det. Da må jeg få gutta til å overføre penger til min konto.

Takk for svar
Tror dere det er igjen noen billetter til jeg er framme i køen? Er nr 1580 og det er 537 billetter igjen. Men jeg SKAL på TG12 uansett hva!
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Tror dere det er igjen noen billetter til jeg er framme i køen? Er nr 1580 og det er 537 billetter igjen. Men jeg SKAL på TG12 uansett hva!
Vis hele sitatet...
Med en slik holdning er det null problem å få tak i billett. Bare vær litt tålmodig.
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Med en slik holdning er det null problem å få tak i billett. Bare vær litt tålmodig.
Vis hele sitatet...
Hehe, er litt utålmodig. Blir mitt første TG og vil sikre billett så fort som mulig
Fikk ikke handla billetter på grunn av jævla "Dagmar"! Satans hore.
In the kitchen
muRit's Avatar
Okai at tre stk trøndere joiner freakrekka? Jeg pluss to kompiser, og ingen av oss har vært på TG før. Får forhåpentligvis kjøpt billetter idag, er nummer fem i køa De to andre er forresten ikke medlem på freak, bare leser litt her i ny og ne. Men det skal vel, etter hva jeg har lest, ikke være noe prob
Sitat av muRit Vis innlegg
Okai at tre stk trøndere joiner freakrekka? Jeg pluss to kompiser, og ingen av oss har vært på TG før. Får forhåpentligvis kjøpt billetter idag, er nummer fem i køa De to andre er forresten ikke medlem på freak, bare leser litt her i ny og ne. Men det skal vel, etter hva jeg har lest, ikke være noe prob
Vis hele sitatet...
Bare hvis dere har trønderbart ^^ Jeg har ikke noe imot det da
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av muRit Vis innlegg
Okai at tre stk trøndere joiner freakrekka? Jeg pluss to kompiser, og ingen av oss har vært på TG før. Får forhåpentligvis kjøpt billetter idag, er nummer fem i køa De to andre er forresten ikke medlem på freak, bare leser litt her i ny og ne. Men det skal vel, etter hva jeg har lest, ikke være noe prob
Vis hele sitatet...
Klart dere kan
In the kitchen
muRit's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Bare hvis dere har trønderbart ^^ Jeg har ikke noe imot det da
Vis hele sitatet...
Må nok skuffe deg der, i og med at jeg er av det kvinnelige kjønn
Still? Trønderbart er et must neida, bare tuller.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av muRit Vis innlegg
Må nok skuffe deg der, i og med at jeg er av det kvinnelige kjønn
Vis hele sitatet...
Vel, da er du mer en god nok for Freak-rekka
Tilgjengelig: 103 / Du er nummer 1536 i køen

Jaha, hvordan kommer dette her til å ende?
Sitat av Shepard Vis innlegg
Tilgjengelig: 103 / Du er nummer 1536 i køen

Jaha, hvordan kommer dette her til å ende?
Vis hele sitatet...
Er rett foran deg. Rundt 1200. Tror det skal gå greit å få tak i billetter for folk returnerer og slikt.
Sitat av muRit Vis innlegg
Okai at tre stk trøndere joiner freakrekka? Jeg pluss to kompiser, og ingen av oss har vært på TG før. Får forhåpentligvis kjøpt billetter idag, er nummer fem i køa De to andre er forresten ikke medlem på freak, bare leser litt her i ny og ne. Men det skal vel, etter hva jeg har lest, ikke være noe prob
Vis hele sitatet...
join join!! jo fler Trøndere jo bedre!

hadde vært fint om dere kunne joina bussen som går fra Trondheim til Hamar og!
Info om bussen finner du her: http://forums.gathering.org/showthre...highlight=buss
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Hey, ville det fungert at 5 stykker ble plassert ved siden av hverandre? To av dem har en hylle på deling.
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Hey, ville det fungert at 5 stykker ble plassert ved siden av hverandre? To av dem har en hylle på deling.
Vis hele sitatet...
Burde ikke være noe problem i det hele tatt. Ba selv om å bli seatet ved sidene av vennene mine i freak-rekka (4pers) ifjor, og blir 5 i år.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Sitat av Huztle Vis innlegg
Burde ikke være noe problem i det hele tatt. Ba selv om å bli seatet ved sidene av vennene mine i freak-rekka (4pers) ifjor, og blir 5 i år.
Vis hele sitatet...
Knall. Vi skal gi mye til rekka, det lover vi
noen som stiller opp med et skikkelig anlegg??
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
noen som stiller opp med et skikkelig anlegg??
Vis hele sitatet...
Tror jeg så i en tråd at noen karer skulle ta med anlegg av virkelig størrelse, veit ikke om jeg husker feil tho. Tar i hvertfall med mitt Sp2500, som utrolig nok gir sykt mye lyd i forhold til hva det koster. Trolig tar kompisen min med sitt z906 også.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Tror jeg så i en tråd at noen karer skulle ta med anlegg av virkelig størrelse, veit ikke om jeg husker feil tho. Tar i hvertfall med mitt Sp2500, som utrolig nok gir sykt mye lyd i forhold til hva det koster. Trolig tar kompisen min med sitt z906 også.
Vis hele sitatet...
Skikkelig å skikkelig.

Stiller med CV XLS12
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvis jeg tar et glass rundt iPoden min får jeg dritbra lyd ^^blir hef10 skal til sverige og kjøppe burn før tg da :P

</joke>
jeg stikker nok en tur innom freak rekka men skal dite med noen andre da...
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Skikkelig å skikkelig.

Stiller med CV XLS12
Vis hele sitatet...
Sa vel aldri at det var skikkelig heller. Uansett et konge anlegg med utrolig bra lyd ift. pris. Er heller ikke noen særlig audiophile, så klarer meg fint med det. Vi får se på TG om det duger
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Skikkelig å skikkelig.

Stiller med CV XLS12
Vis hele sitatet...
da vil jeg sitte med deg <3
In the kitchen
muRit's Avatar
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
join join!! jo fler Trøndere jo bedre!

hadde vært fint om dere kunne joina bussen som går fra Trondheim til Hamar og!
Info om bussen finner du her: http://forums.gathering.org/showthre...highlight=buss
Vis hele sitatet...
Vi har egentlig ordna med bil, men om den planen skulle skjære seg, så hørtes det ut som et realt tilbud Er det noen frist for påmelding?
Noen som skal kjøre fra hokksund/drammensområdet?
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
join join!! jo fler Trøndere jo bedre!

hadde vært fint om dere kunne joina bussen som går fra Trondheim til Hamar og!
Info om bussen finner du her: http://forums.gathering.org/showthre...highlight=buss
Vis hele sitatet...
Joiner sikkert bussen fra Tr. heim, om det blir jeg drar, har ikke skaffet billett enda, og vet ikke om eg får tak i
Vil det være flere tilgjengelige billetter på geekevents? Er 1900 i køen og det står at det er 20 tilgjengelige billetter igjen.
Lurer egentlig på det samme er nr 80-90 da.
Sitat av muRit Vis innlegg
Vi har egentlig ordna med bil, men om den planen skulle skjære seg, så hørtes det ut som et realt tilbud Er det noen frist for påmelding?
Vis hele sitatet...
Det blir jo sykt sosialt og rått med en haug med Trønder-geeker på en busstur
Pluss at det ikke er mer en 500 for tur-retur!

Siterer han som har tråden på TG-Forumet "49 seter Volvo 9900 2008 med 4 subwoofere baki"

wuhu, masse lyd! fritt for baksetet!
In the kitchen
muRit's Avatar
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
Det blir jo sykt sosialt og rått med en haug med Trønder-geeker på en busstur
Pluss at det ikke er mer en 500 for tur-retur!

Siterer han som har tråden på TG-Forumet "49 seter Volvo 9900 2008 med 4 subwoofere baki"

wuhu, masse lyd! fritt for baksetet!
Vis hele sitatet...
Gratis skyss, da
Høres jævlig nice ut med buss altså, men blir nok bil denne gangen