Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3692
Noen som har noen erfaring med dette? Funker det bra i Norge? Noen som kan anbefale noen?
Tenker du på denne? Den er vanvittig bra, kjører android platform og er faktisk den første androiden til å nesten holde seg stabil hele dagen.

Mistet bare 2-3 samtaler i løpet av 2 dagers periode jeg fikk testet den ut. Ellers har den det vanlige med android; henger seg opp, får ikke tatt telefonen når folk ringer (slide to unlock saken henger seg), batteriet tømmer seg før du får sendt ferdig din 4. sms. etc.
Sitat av Patrick Vis innlegg
Tenker du på denne? Den er vanvittig bra, kjører android platform og er faktisk den første androiden til å nesten holde seg stabil hele dagen.

Mistet bare 2-3 samtaler i løpet av 2 dagers periode jeg fikk testet den ut. Ellers har den det vanlige med android; henger seg opp, får ikke tatt telefonen når folk ringer (slide to unlock saken henger seg), batteriet tømmer seg før du får sendt ferdig din 4. sms. etc.
Vis hele sitatet...
Du sammenligner en av de beste telefonene på markedet med en fake iPhone? :P
Sitat av Patrick Vis innlegg
Tenker du på denne? Den er vanvittig bra, kjører android platform og er faktisk den første androiden til å nesten holde seg stabil hele dagen.

Mistet bare 2-3 samtaler i løpet av 2 dagers periode jeg fikk testet den ut. Ellers har den det vanlige med android; henger seg opp, får ikke tatt telefonen når folk ringer (slide to unlock saken henger seg), batteriet tømmer seg før du får sendt ferdig din 4. sms. etc.
Vis hele sitatet...
Eg lukter fanboy på laaaang avstand :P
Sitat av Patrick Vis innlegg
Tenker du på denne? Den er vanvittig bra, kjører android platform og er faktisk den første androiden til å nesten holde seg stabil hele dagen.

Mistet bare 2-3 samtaler i løpet av 2 dagers periode jeg fikk testet den ut. Ellers har den det vanlige med android; henger seg opp, får ikke tatt telefonen når folk ringer (slide to unlock saken henger seg), batteriet tømmer seg før du får sendt ferdig din 4. sms. etc.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Han snakker om fake Iphone, og du lurer på om det Samsung Galaxy 3? De har ingenting med hverandre å gjøre.

Dessuten er det ikke den første Androiden som holder seg så stabilt, men kanskje den første du har som fungerer stabilt. Jeg har hatt Hero, Desire og Desire HD, og har ikke hatt noen problemer med noen av dem.
Tenker du på denne Denne? koster alt for mye i forhold til verdien på produktet. Men så lenge du har logoen på baksia der og designet til "telefonen" så har du vel alt det du trenger?
Jeg har hIphone 5.. Den fungerer akkurat som en vanlig iphone. Kostet 500 kr inkl frakt på døra. 3 dager frakttid.
bare drit.. Husker jeg hadde en "hiphone" for et par år siden. Megadårlig touch, tykk, dårlig oppløsning osv. Styr unna

Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Jeg har hIphone 5.. Den fungerer akkurat som en vanlig iphone. Kostet 500 kr inkl frakt på døra. 3 dager frakttid.
Vis hele sitatet...
Hadde den fungert akuratt som en ekte iphone til 5k, så hadde ikke folk kjøpt ekte da vettu..
Man får det man betaler for.. ? Jeg var egentlig bare ute etter en billig jobbtlf.. Den fungerer bra, og har dobbelsim.. Og ser ut som en genuin iphone 5.. Mistet den i gølvet på rimien her om dagen, og da sto det en nørd bak meg som sa "Du må være veldig forsiktig med den dyre tlf.. "
jaja ser den men tolket innlegget dit som at den var like bra som en ekte iphone 5 liksom.
Sitat av Snus0man Vis innlegg
Tenker du på denne Denne? koster alt for mye i forhold til verdien på produktet. Men så lenge du har logoen på baksia der og designet til "telefonen" så har du vel alt det du trenger?
Vis hele sitatet...
Shit den var dyr! Koster jo like mye som min 32GB iP5... Don't buy it guys.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Jeg har hIphone 5.. Den fungerer akkurat som en vanlig iphone. Kostet 500 kr inkl frakt på døra. 3 dager frakttid.
Vis hele sitatet...
Takk! Første som klarte å svarte seriøst

Hvor kan jeg få tak i en slik? Var ingenting på ebay.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
HiPhone 5

Skal sies at det er samme innmat som mange andre kopitelefoner, du er heldig om du får en som fungerer på første bestilling.
Jeg kjøpte min på Eforchina... Fungerer helt fint.. Kjenner flere som har kjøpt samme telefonen uten problem..
Sitat av Fleff Vis innlegg
HiPhone 5

Skal sies at det er samme innmat som mange andre kopitelefoner, du er heldig om du får en som fungerer på første bestilling.
Vis hele sitatet...
Funker disse i Norge? Vil Telenor gi deg abonnement selv om den er fake?

Koster abonnementet like mye som med en iphone?
Fake iPhone har mye bedre kart enn ekte iPhone
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Operatøren bryr seg fint lite om hvilken telefon du har.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Jeg kjøpte min på Eforchina... Fungerer helt fint.. Kjenner flere som har kjøpt samme telefonen uten problem..
Vis hele sitatet...
Du har ikke tilfeldigvis link til tlf du er såpass fornøyd med? Eventuelt PM.
Ser det er flere alternativer på siden. Må være noen som skiller seg ut..
Sitat av Fleff Vis innlegg
Operatøren bryr seg fint lite om hvilken telefon du har.
Vis hele sitatet...
Mener at man betaler jo ikke det samme for en gammel nokia som en ny iphone. Hva betaler jeg for?
Dette blir bare for teit.

S3 er en bedre telefon enn iPhone 5 på alle områder (har iPhone selv), men valgte iPhone 5 pga iOS.

Spørs helt hva du er ute etter, men S3 kjører fra iP5 dag og natt med et custom rom.

Faktisk over 70% raskere med overklokk.

Starz.
Sitat av Starz Vis innlegg
Dette blir bare for teit.

S3 er en bedre telefon enn iPhone 5 på alle områder (har iPhone selv), men valgte iPhone 5 pga iOS.

Spørs helt hva du er ute etter, men S3 kjører fra iP5 dag og natt med et custom rom.

Faktisk over 70% raskere med overklokk.

Starz.
Vis hele sitatet...
Hva i ALLE dager snakker du om?
iphone 5 er mye bedre enn alt som finnes av android. kanskje ikke på alt av specs, men på brukervennlighet er apple milevis foran alle andre
Det synes ikke jeg. Jeg har SGSII, og har prøvd min mors iPhone4, og jeg syntes iPhonenen var svært rotete. Med SGSIIen min vet jeg hvor alt er, og om jeg ikke vet det, er det plassert på logiske steder. Det er ikke tillfellet med iOs. Jeg slet med å finne frem til nettverk blandt annet.
Sitat av jensemann28 Vis innlegg
iphone 5 er mye bedre enn alt som finnes av android. kanskje ikke på alt av specs, men på brukervennlighet er apple milevis foran alle andre
Vis hele sitatet...
Er du helt borte eller?

iPhone er ikke mer brukervennlig en de fleste android telefonene. På iPhone er du låst til iTunes, iOS, og du har rett og slett ingen frihet som iOS bruker

Mens på Android, så kan man gjøre alt nesten, man kan endre på omtrent alt man vil, man kan feks overclocke telefonen, mens på iPhone er det langt i fra like lett.

Så mer brukervennlig er den ikke, og ang batteri tiden til S3, den har jo blitt bedret, og iPhone 5 er heller ikke best i batteri tid.

S3 har jo mange flere funksjoner en iPhone 5, og min mening om iPhone 5 sin two tone farge er jo helt forferdelig, selvom jeg liker Aluminum delen, som er et lite minus på S3, siden den har plast.

iPhone 5 har også for liten skjerm for dagens standard, etter min mening. De henger alltid et skritt etter de nyeste topp telefonene fra Samsung og HTC.
Der var Android VS Iphone-krigen i gang igjen. Ingen kan vinne denne diskusjonen, så det er like greit å la den ligge. Hva det gjelder Android og Iphone, så er det smak og behag enkelt og greit.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Der var Android VS Iphone-krigen i gang igjen. Ingen kan vinne denne diskusjonen, så det er like greit å la den ligge. Hva det gjelder Android og Iphone, så er det smak og behag enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Det jeg sliter med er å forstå hvorfor folk bryr seg så voldsomt. Det er en telefon! Kjøp den som passer til dine bruksområder. Så enkelt er det.
Ja det blir smak og behag.. Jeg synes de digre flatskjermene av noen telefoner er latterlige å gå rundt med. ikke går det an å holde i dem, ikke går det an å skrive med en hånd, ikke går det an å ha de i lomma uten at det ser ut som du har en tv ilomma.

Men det er smak og behag
Okey, jeg driter i hva dere synes om hvilken telefon dere syns er best. Jeg spurte om noen visste om noen bra fake iphoner, og jeg driter på meningene deres om telefoner. Det var ikke det jeg lurte på, og heller ikke derfor jeg started tråden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hater touchtelefoner, hadde en men byttet tilbake til gammel Nokia

MEN, kunne godt hatt internett når jeg ikke har pc i nærheten, i bilen osv. Og gjerne gps, men ikke noe must.

Noen som har en billig fake telefon å anbefale? Takker for linker
Jeg har en Nokia 3310

Hvis jeg noensinne skal kjøpe en smartelefon blir det nok hiphone. Leste litt om den, og den høres ganske bra ut.
Sitat av EnPoseBananer Vis innlegg
Hater touchtelefoner, hadde en men byttet tilbake til gammel Nokia

MEN, kunne godt hatt internett når jeg ikke har pc i nærheten, i bilen osv. Og gjerne gps, men ikke noe must.

Noen som har en billig fake telefon å anbefale? Takker for linker
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøpe en fake telefon, når du heller kan kjøpe en billig, EKTE telefon?
Sitat av EnPoseBananer Vis innlegg
Hater touchtelefoner, hadde en men byttet tilbake til gammel Nokia

MEN, kunne godt hatt internett når jeg ikke har pc i nærheten, i bilen osv. Og gjerne gps, men ikke noe must.

Noen som har en billig fake telefon å anbefale? Takker for linker
Vis hele sitatet...
Koster ikke veldig mye for en slik telefon du beskriver. Du kunne sikkert nøyd deg med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745796. søstra mi har den der og virker veldig fin til prisen!
Sitat av vamvam Vis innlegg
Koster ikke veldig mye for en slik telefon du beskriver. Du kunne sikkert nøyd deg med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745796. søstra mi har den der og virker veldig fin til prisen!
Vis hele sitatet...
Takk for forslag, men siden den er ca 1000% dyrere enn kina-kopier blir den nok litt dyr når den ikke skal brukes til vanlig.

Noen som har kjøpt en kopi som funker?