Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2050
Jeg lurte litt på det. Siden kassemedarbeidere er det ikke så mye behov for,og det hadde vært kjekt om jeg ville ha mulighet til å pynte på CVen min med ganske rare jobber
Sist endret av rokui12345; 29. desember 2015 kl. 00:28.
Hjelpearbeider på anlegg. Du lærer masse, lønna er relativt god (25 000 - 30 000 etter skatt.) Man stiger i "gradene" ganske fort. Kommer jo litt ann på da, selv fikk jeg kjerneborrings kurs og masse annet etter første året. Men det er hardt arbeid da, så du kan ikke være redd for å ta i litt selv om kroppen skriker nei.
Fiskeguide, jaktguide, kan få jobb i redningsselskapet som aspirant (2års kontrakt pga endel kurs osv som de bruker mye kr på) men du kan jo også få jobb som gartner, en bekjent av meg fikk godt betalt for å være vakt for ett falk'e rede med egg.

Mange merkelige jobber du kan få uten utdannelse
Lagermedarbeider. Vis arbeidevilje, tøm en 40-fots container på èn dag, ta trucklappen, så vil du tjene godt og samtidig slippe å gå på treningsstudio på kvelden.
Simulatorpilot. De bruker det i opplæring av flygeledere på i hvert fall Værnes. Du må ha spilt en del flightsim og ha brukbar engelsk.