Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 717
Har 2x10mg oxycodone actavis. Går det bra om jeg mikser det med alkohol for og få sterke effekten? Ikke mye selvfølgelig.

Glemte og spør, eller er det farlig? Tenkte bare 3-4 shots med Captain Morgan. Ikke det engang, sikkert bare 2-3 shots.
Sist endret av Smule09; 29. september 2020 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du toleranse? Pleier ta 10mg, + 10mg etter 20-30 minutter, uten toleranse. Synes formen blir mere en fin nok.
Burde ikke blande med alkohol, mvh

Ja, det kan være farlig kombo, opiater og alkohol er livsfarlig
Sist endret av Bobben79; 29. september 2020 kl. 01:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja litt toleranse. Bruker ikke opiater ofte. Tenkte bare på og få en satans god kveld og effekt siden de er vanskelig for meg og få tak i.
Sist endret av Smule09; 29. september 2020 kl. 02:06.
Anonym bruker
"Ulykkelig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med kun 20mg er det ikke porblematisk å ta litt al deg dritings.
Selv tar jeg 20-30mg doser for oxy uten eller med litt toleranse.
Anonym bruker
"Ulykkelig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble litt kluss der.
Det er ikke problematisk, bare ikke drikk deg helt dritings.
Topp, takk for svar!
Har ikke så mye erfaring med oxy, men tok 4x5mg en gang, fikk en varm og god følelse i kroppen. Nøyt rusen i 2-3 timer kanskje før jeg tok meg ei litta bonghit, og da flyr du avgårde. Enda den tiden var jeg innrøyka. Rusen kan absolutt anbefales men vær varsom hasjen����