Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 21676
Sitat av m0nte Vis innlegg
Feil. Tråden gjelder NetCom-butikk.
Vis hele sitatet...
Feil, svarte han ovenfor.
Om man jobber i en Netcom-butikk skal man da aldeles ikke prakke på folk noe de ikke trenger. Det er som å si at man prakker på folk burgere på McDonald's. De som kommer innom, er der for en grunn. Selv ville jeg helst valgt å jobbe i Netcom-butikken å yte litt ekstra kundeservice og få med meg salgserfaring senere i arbeidslivet. Selv har jeg ikke jobbet for et mobilselskap, men jeg er veldig fornøyd med hvilke erfaringer og egenskaper jeg har fått med meg da jeg valgte en selgerjobb som ungdom. Det er absolutt ingen dum egenskap å bli flinkere til å snakke for seg.

Synsvinkelen min er nok også kraftig preget av at jeg blir sliten kun av å se alt det konstante stresset i min lokale McDonald's. Det står stort sett alltid lange køer i 3-4 kasser, og betjeningen løper rundt for å korte ned køene. Selv har jeg hvertfall aldri klart meg der. (Har hatt jobb i en litt roligere kafébar, og det holdt lenge)
Sist endret av tgod; 9. juli 2014 kl. 03:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.