Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3641
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ip adressen min er merket i systemet deres eller noe, for hver gang jeg lager meg en ny bruker så blir jeg utestengt (på livstid).

Andre som har vært i samme situasjon? Hvordan løste dere det? Jeg trodde ip adresser var dynamiske så skjønner ikke hvordan de vet at det er meg

Crewnotis: Diskusjon om Kvinneguiden har blitt flyttet til Kvinneguiden: Bra, dårlig, annet?
Sist endret av Jonta; 24. mai 2020 kl. 20:18. Grunn: Crewnotis lagt til
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Andre som har vært i samme situasjon? Hvordan løste dere det? Jeg trodde ip adresser var dynamiske så skjønner ikke hvordan de vet at det er meg
Vis hele sitatet...
Det er lenge siden man fikk ny IP-adresse ved å kople fra internett og kople til igjen. Nå som man har ADSL/Kabel/Fiber har de aller fleste stort sett statisk IP.
Bruker du samme epost hver gang du registrerer deg?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Bruker du samme epost hver gang du registrerer deg?
Vis hele sitatet...
Jeg har til dags dato ikke støtt på et forum som lar deg registrere med en allerede brukt epost. Da må brukeren være slettet, ikke bannet. IP er nok grunnen.
Hvis de har stengt deg ute på livstid så må du nesten ta det som ett hint om at de ikke er interessert i dine synspunkter/din trolling.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Installer ipvanish eller lignende på maskinen din som gir deg ny ip-adresse. Kanskje hjelper det å bruke nettleseren Tor for å komme deg inn. Noen sider funker det ikke på...men tror det går helt fint på kvinneguiden =)
I disse gdpr tider må det vel være mulig å be dem slette all informasjon om deg?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men er det sånn at det går ann å endre ip adressen fra nettet/fra internettboksen? Jeg har ikke skrevet noe som bryter reglene ihvertfall de siste brukerne jeg har hatt.
Jeg er forresten kvinne.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men er det sånn at det går ann å endre ip adressen fra nettet/fra internettboksen? Jeg har ikke skrevet noe som bryter reglene ihvertfall de siste brukerne jeg har hatt.
Jeg er forresten kvinne.
Vis hele sitatet...
Nei man kunne det før i tiden men har du flaks skifter internett leverandøren for deg. Det har blitt strengt med faste Ip adresser og det kan hende du ikke får ny før du flytter eller skifter router/leverandør. Siden du har brutt reglene og blitt utestengt så kan administratorene se at det fortsatt er deg med nye brukernavn og på et tidspunkt må man akseptere at man ikke er velkommen overalt når man oppfører seg dårlig.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Tenk over hvorfor du ble bannet for livet. Kanskje kan du klare å justere adferden din slik at du ikke blir sett på som verre enn pesten av folk rundt deg om du tar livstidsdommen til etterretning?

2: Det er enkle veier rundt forumban. Enten så er det IP'n din eller via cookie. Slett cookies og bruk VPN. Endel forum kan faktisk har sperrelister som sperrer IP til de mest kjente VPN tilbyderne fordi så mange spammere bruker VPN. Men selv det er lett å løse. Du får lese om VPN så tar det ikke mange dager å få laget en ny bruker. Når du har ny bruker så får du huske på at du oppfører deg eller så blir du bare utestengt igjen. Om du blir utestengt på livstid så er det ikke alle de andre som har feil. Da er det du som er drittsekk, plagsom eller på andre måter oppfører deg slik at du blir en pest og en plage for alle andre. Kanskje er du slik også i real life og da blir raskt livet ditt ensomt. Så bruk dette som en anledning til å justere stil og væremåte så får du helt sikkert et bedre liv.
Kastet ut av Kvinneguiden:

https://www.diskusjon.no/topic/18375...mment-24786214

Jeg gir opp Kvinneguiden, på grunn av sensur:

https://www.diskusjon.no/topic/18099...mment-24386341



Utestengt fra Kvinneguiden:

https://www.diskusjon.no/topic/18520...mment-25031854



Kvinneguiden - ett useriøst og amatør-aktig nettsted:

https://www.diskusjon.no/topic/16900...mment-22831050

Summa summarum: Kanskje like greit å gi blanke pokker i hele det debatt-forumet der, først som sist?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Rosander Vis innlegg
I disse gdpr tider må det vel være mulig å be dem slette all informasjon om deg?
Vis hele sitatet...
Nope. Hvis de lagrer adressen med et formål som å stenge deg ute er det innenfor. GDPR er ikke magisk ban evasion tool. Det må dog oppgis.
Sist endret av nso; 30. mai 2020 kl. 07:10.