Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 819
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg kutter ut alkohol en stund og spiser benzo piller i stedet, vil da alkoholtoleransen synke som den ville gjort om jeg ikke brukte benzo?

Vet det er krysstoleranse når man inntar begge samtidig. Og at man kanskje tåler mer benzo hvis man til vanlig har høy alkoholtoleranse...?

Setter pris på å få klarhet i dette.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke helt spørsmålet ditt men tar man benzo tåler man mye mindre alkohol ja. Men jeg vet sannelig ikke helt sikkert om benzo bruk over tid vil opprettholde toleransen for alkohol hvis du ikke skal drikke alkoho. Tenker vel at den beste måten å få lavere toleranse er å holde seg unna alle rusmidler en stund
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg vet sannelig ikke helt sikkert om benzo bruk over tid vil opprettholde toleransen for alkohol hvis du ikke skal drikke alkoho.
Vis hele sitatet...
Var det jeg lurte på ja.
New generation
colakork's Avatar
Samme med weed som benzo. Du kan røyke deg grisefjern eller ta benzo til du glemmer hvor du bor i noen uker også komme tilbake til alkohol som en jomfru drikker.
Av personlig erfaring vil jeg si de har veldig lite krysstoleranse begge veier, men litt. kanskje 25%.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begge virker på gaba-reseptorer, og benzo opprettholder eller øker toleransen for alkohol. I institusjoner trappes alkoholikere ned med benzo for å unngå delir og kramper.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Begge virker på gaba-reseptorer, og benzo opprettholder eller øker toleransen for alkohol. I institusjoner trappes alkoholikere ned med benzo for å unngå delir og kramper.
Vis hele sitatet...
Så altså en alkoholiker i rehab som får benzo vil ha like høy alkotoleranse hvis de sprekker etter en stund, da?
bland hva "storetårn" og "fattig hvithval" sier så er du nærme fasiten for min del hvertfall