Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1717
Er ganske ny når det kommer til benzo. Kunn tatt sobril, men ikke mye.
Har nå fått tak i noen ksalol 1mg tabletter. Lurer på om 1mg er mye å ta når man ikke er vant til benzo? Vet ikke helt hvor jeg kan spørre så spør her
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1mg skal gå helt fint, jeg tok 2mg første gang jeg prøvde benzo (xanax), og da merket jeg en fin rus.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 mg er fint første gangen. Vent to timer mellom hver pille å kjenn på det om du vil ta mer.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Om du faktisk har angst, holder 0,5mg. Xanor er ett av de verste rusmidlene i mine øyne, med tanke på at de ikke gir særlig rus. Den eneste gangen jeg har tatt det for å bli høy, endte jeg opp med å spise 3mg mer enn planlagt, samt lite hukommelse fra gårsdagen (røyket også grønt).
Kjør på og smak på 1 først. Så tar du en til om du føler for det, det er helt opp til deg og hvordan rus du prøver å oppnå Har du jazztobakk tilgjengelig, så kos deg med å kombinere med en aldri så liten jonas! God søndag, og kos deg
Sist endret av Maurjegeren; 26. april 2020 kl. 18:19.
▼ ... flere år senere ... ▼
Du dør ikke akkurat skal jo mye til så lenge man ikke drikker for mye alkohol, tar opiater osv så er det helt trygt! Du våkner opp helt fin