Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1397
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Hej

Hvordan er det med politi/vektere o.l. På Kollen? Skal dit i helgen og vil gjerne røyke litt.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Hej

Hvordan er det med politi/vektere o.l. På Kollen? Skal dit i helgen og vil gjerne røyke litt.
Vis hele sitatet...
Med dagens tanke til sikkerhet anbefaler jeg på det sterkeste å la være, lag heller kake.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
:/ da får jeg røyke masse før så det varer ut ettermiddagen da.
Om du ikke klarer å snike til deg et trekk et sted på Holmenkollen uten å bli ferska bør du revurdere din ruskariere - da har du rett og slett ikke det som skal til for å være lovbryter.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Om du ikke klarer å snike til deg et trekk et sted på Holmenkollen uten å bli ferska bør du revurdere din ruskariere - da har du rett og slett ikke det som skal til for å være lovbryter.
Vis hele sitatet...
Hadde nok sneket inn en liten en i det minste, er heldig at jeg har liten toleranse sånn sett. tar utfordringen
Bare gjør det på områder hvor det ikke er store samlingspunkter og flaskehalser med folkebevegelser. Det er stortsett der tettheten med politi/sikkerhetsfolk holder til. Og lag Cityjoints i værste fall ☺️
Røyk tjallen din og lat som ingenting. Ingen som blir å bry seg om du står litt for deg selv.
Jeg tror ikke cannabis er høyest prioritert per dags dato mtp alt annen som skjer akkurat nå. Men man kan jo aldri vite. Brått blir man tatt av en kjip vakt.
Kollen blir stengt for publikum, så den problemstillingen slipper du.