Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1638
The lab series
Forman's Avatar
Ville bare minne på om att denne lista enda finnes, men hovedtråden til lista finnes ikke lengre i og med att brukeren er sletta fra freak.

Så legg inn noen sanger om dere vill dele med resten av freak gjengen. Den har ikke vært så aktiv i det siste og personlig kunne jeg trengt noe nytt å høre på.

LINK: FreakLista
Sist endret av Forman; 5. september 2012 kl. 00:09.
Gøy initiativ! Skulle gjerne bidratt, men dessverre dårlig med Spotify her i gården.
The lab series
Forman's Avatar
Trådstarter
Er da bare og laste det ned da vettu.
Sitat av Forman Vis innlegg
Er da bare og laste det ned da vettu.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt, men orker ikke reklame.
Adda masse kult, dere kan takke meg senere.
Men har vi ikke veldig forskjellig musikksmak?
Sitat av ThePackMan Vis innlegg
Men har vi ikke veldig forskjellig musikksmak?
Vis hele sitatet...
Mer enn sannsynlig.

Drit på, laster ned og får overleve reklame inntil jeg får fiksa nettbanken.
The lab series
Forman's Avatar
Trådstarter
Ja mye kult der ja

Sitat av ThePackMan Vis innlegg
Men har vi ikke veldig forskjellig musikksmak?
Vis hele sitatet...
Till sammen har vi nokk en hel haug med rar musikk jo!
Lagt til godt og blandet!
The lab series
Forman's Avatar
Trådstarter
Godt og høre Tar kveld nå så regner med det er flere tusen sanger der i morgentidlig! Til dere som ikke finner noe dere liker så ta en titt i min personlige liste Drop The Rage. ØreDop!
Husk å ta backup av lista OFTE! Alltid noen jævler som sletter alle sangene
Sist endret av GJERDE; 5. september 2012 kl. 08:43.
The lab series
Forman's Avatar
Trådstarter
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Husk å ta backup av lista OFTE! Alltid noen jævler som sletter alle sangene
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig
Smalt inn noe good shit nå
Synes dette er et uendelig dumt opplegg. Kommer masse dritt og elendige sanger! Kanskje det er bra for de som ikke helt vet hva de vil høre på. Hadde denne lista før men ble sletta etter at 1dag. Og til og med iløpe av den dagen kom det inn sanger som var helt forferdelige og patetisk av folk å legge inn.
Må si det at Spotify bør bli bedre på nettopp det med collaborative lister, blir jo slettet hele tiden.. Hvor vanskelig kan det være å få et system som fungerer her?
Sitat av vamvam Vis innlegg
Må si det at Spotify bør bli bedre på nettopp det med collaborative lister, blir jo slettet hele tiden.. Hvor vanskelig kan det være å få et system som fungerer her?
Vis hele sitatet...
Burde absolutt vært sånn at den som oppretter lista kan velge å ha 'adminrettigheter' til lista og stelle rundt med rettigheter som han ville, alle kan legge til men ingen kan slette untatt han.
Sist endret av Lyra; 5. september 2012 kl. 20:11.
Litt synd at folk adder masse kødd/sletter alt på lista osv.. Herverk!
Sitat av Forman Vis innlegg
Godt og høre Tar kveld nå så regner med det er flere tusen sanger der i morgentidlig! Til dere som ikke finner noe dere liker så ta en titt i min personlige liste Drop The Rage. ØreDop!
Vis hele sitatet...
Liker det jeg ser. Virker som en spilleliste jeg kan sette på shuffle og høre på i timesvis!
Sist endret av binkabi; 5. september 2012 kl. 20:29.
The lab series
Forman's Avatar
Trådstarter
Noen som er interessert i en egen dubstepliste? Som ikke er colobrative men der dere kan sende meg sangene i pm!

Har noen heftige sanger på lur
Sist endret av Forman; 6. september 2012 kl. 12:42.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes det begynner å bli skikkelig mange gode sanger på lista nå! Stå på, og legg ved flere sanger! Digger initiativet!