Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1287
Ja, da var det bestemt. En 3/4-dagers hyttetur i påsken. Æsj altså..

Spørsmålet er da, hva gjør jeg for å sørge for at jeg har internett? Hva er mine beste alternativer?

Jeg kan dessverre ikke bruke mobilen da den er noe ustabil etter en kjapp tur i oppvasken. Finnes det noen som tilbyr en slags "weekend"-pakke elns på mobilt bredbånd? Noen man kan si opp etter 1 mnd uten ekstra gebyr?
http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=587299

Jeg vet om mange som tilbyr korttidsleie av nett, men du må fortsatt betale for eventuell ruter eller usb-greie. Dette finner du ut av selv vettu

Og en annen ting; æsj?! Hytte, langrenn, slalåm, snowboard, kvikk lunch, varm drikke, alkohol i sola/snøen/sofaen/badstua/boblebadet/utedusjen....det er jo magisk!! Om du ikke vil på hytta, men må allikevel...hmm...ja, da tipper jeg du er under 18 år et sted
Sist endret av tafsern; 26. mars 2010 kl. 21:09.
Ikke hør på det jævla tullet som blir sagt. Kjøp deg litt internett i 3-4 dager og gjør det du synes er gøyest! Mobilt Bredbånd fra ICE? hører det er bra
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Ikke hør på det jævla tullet som blir sagt. Kjøp deg litt internett i 3-4 dager og gjør det du synes er gøyest! Mobilt Bredbånd fra ICE? hører det er bra
Vis hele sitatet...
Enig med deg, kjøp ice. Deretter si opp etter 2 måneder. Ice gir deg 2 måneder gratis skjønner du. Har planer om å gjøre det samme.
ice er god investering om dagen :P som alle vif veit.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://www.chess.no/tjenester/datat...tlan-av-modem/

Chess tilbyr utlån av modem gratis, uten bindingstid.
zeth's Avatar
Trådstarter
Det fikset seg ved at jeg får låne av en kamerat. Forøvrig ser jo både ICE og Chess ut som gode alternativer til neste gang
Hvordan er det hvis jeg har hytte i Sverige med mobilt bredbånd? Blir det steike dyrt?
Hva med å bare kutte ut sytingen og dra på hyttetur med familien og kos deg med de og hva naturen har å tilby?
Å klage på en 3-4 dagers hyttetur synes jeg blir for dumt. Hva har skjedd med verden? Dra med ett åpent sinn og være glad du kan benytte tiden din med din familie i villmarken, er mange som ikke kan dette, og misunner deg. Dette finnes skjønnhet i flere ting, en trenger bare å åpne øynene.
Jeg vil gjerne bytte bort min sjanse?
Neida, i år, har jeg faktisk tenkt å droppe, å i det hele tatt ta med pc'en i bilen, og faktisk gi det en sjanse, og syns du burde gjøre det samme TS.
Sitat av Kalars Vis innlegg
Hvordan er det hvis jeg har hytte i Sverige med mobilt bredbånd? Blir det steike dyrt?
Vis hele sitatet...
Tele2 har samme priser med sine abonnement på mobiler i Norge og sverige(altså du kan ringe med samme norske priser i Sverige) . Kanskje de har det samme med mobilt bredbånd?
Sist endret av mo3; 27. mars 2010 kl. 22:17.