Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1563
Det skal settes opp et par skjermer med diverse informasjon i kantina vår på jobb, og jeg lurer derfor på om noen kjenner til alternative programmer til Powerpoint - i forhold til å presentere informasjon på litt forskjellige måter på en skjerm?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Aldri sett det Blackkoz sier, men artikkelen lovpriser produktet så det må jo være en mulighet.

Utenom det kan jeg anbefael gratisversjonen av PP, og som vanlig snakker jeg open office sin versjon. VELDIG bra til skolearbeid da det er kompatibelt med ALT. Ingenting er så plagsomt som å få et sisteliten prosjekt av den idioten som kun skulle snakke om kopernikus eller noe, også har han brukt noe programvare som ikke er kompatibelt med powerpoint.

Jeg bruker power point fra MS men har open office innstalert for all kompabillitets behov. (Ble mange typos i denne posten beklager)
http://www.openoffice.org/ link til openoffice som blir nevnt her, verdt en titt
Bruker du mac kan jeg anbefale Keynote