Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1642
Over helgen tokk jeg binge. Tenke deg Alkohol, Rivvo, Coke, og en del Knips.

Vanligvis ville jeg jo hatt en hangover men idag stråler jeg.

Noen forklaring? Eller er det bare rivvoen som snakker?
Det er garantert rivoen som snakker. Høres veldig kjent ut ;p Kos deg.
Hold deg inne i dag rivo, ikke gå ut å snakk med andre mennesker.

Nei vent - gjør det, og opprett tråd og rapporter om utfallet.
Har sagt det før, men benzo-trådene her inne er min store guilty pleasure.
Det der høres ut som meg selv i gamle dager. I den tid var jeg ikke klar over halveringstiden til rivo med en rekke andre benzopreparater. Og uansett hva jeg kastet i meg følte jeg meg konge dagen etterpå bare jeg hadde spist en rivo en til 2 dager før. Problemet er at alle andre rundt merker på en hvor fjern en er om nok rivo er i systemet fra dagene før. SÅ pass på.
Rapport: jobber i butikk (med ansvar) hadde veldig mye energi og ingen (som jeg vet) merket at jeg var rusa. Veldig god opplevelse ingen downsides. Og DEFFOR skal jeg ta det smarte valget og ikke røre stoffet igjen.

Er det sånn at det fjerner angst kun når det er i systemet eller blir jeg permanent litt mer selvsikker?
Det fjerner kun angst når det er i systemet. Vær forsiktig, har flere kompiser som har gått på en smell og trodd de har vært edru, men egentlig har de vært helt på trynet rusa.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Er det sånn at det fjerner angst kun når det er i systemet eller blir jeg permanent litt mer selvsikker?
Vis hele sitatet...
Kun når det er i systemet. Slik jeg merker at en stor mengde xanor har forlatt systemet helt, er når jeg plutselig får angst for småting, eller mer enn jeg pleier.
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Rapport: jobber i butikk (med ansvar) hadde veldig mye energi og ingen (som jeg vet) merket at jeg var rusa. Veldig god opplevelse ingen downsides. Og DEFFOR skal jeg ta det smarte valget og ikke røre stoffet igjen.

Er det sånn at det fjerner angst kun når det er i systemet eller blir jeg permanent litt mer selvsikker?
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke sånn at man permanent føler seg mer selvsikker, MEN etter å ha prøvd f.eks. Xanor og kjent på hvordan det faktisk er å være fri for angst, så har jeg innsett hvor mye angsten preger meg og hvor befriende det er å ikke ha det. Man får smake på roen i sjela og ser at det hele bare er dysfunksjonell hjernekjemi, en illusjon. Det er ikke så nøye hva andre mennesker tenker om deg, det er ikke noe vits i å slite seg selv ut med å overdramatisere hver en minste ting. Jeg synes at jeg har fått en evne til å lettere snappe ut av angsten edru.

Nøkkelen er å ikke benytte deg av benzo for å rømme fra angsten, men bare prøve det ett par ganger og forstå hva som går an. Man må ha disiplin, forståelse av hvordan benzo fungerer og hvilke konsekvenser misbruk av disse preparater vil føre til. Frister ikke da.
Kanskje det ikke er så verst å ha litt angst?
Anonym bruker
"Snill Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
Kanskje det ikke er så verst å ha litt angst?
Vis hele sitatet...
Ingen bestrider vel det? Litt angst er sunt og normalt for normal sosial funksjon og overlevelse generelt.