Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 982
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ei ferdigladdet pumpe med heroin som har ligget noen dager, den har klumpet seg og er ikke lenger flytende, ser ut som brukt snus i pumpa haha, mulig å koke dette på nytt og sette?
er det din sprøyte eller er det en du bare fant, tenk om det er blod som har klumpa seg opp a
Hmm, aldri vært borti selv. Vet mange her hadde anbefalt og ikke, men gammle junkien i meg hadde prøvd. Vet ikke om du har opplevd frossan (akutt blodforgiftning) før ? Eneste som hadde holdt meg litt tilbake, men hadde hatt i sitron, vann kokt på nytt og filtrert så kjørt på så lenge jeg hadde lagt den der selv og visst at det ikke har vært noe blod der eller noe som har gjort at det har koagulert! Men merkelig at det har tørket inn
Sist endret av AbSoul; 26. april 2020 kl. 23:56.
hvis det er din så ser jeg ikke noe problem med å bare koke det på nytt
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den er min ja, kan ha kommet litt blod inni den, den dagen jeg lagde den sleit jeg med å treffe og få svar så la den bare ifra meg, må jo selfølgelig koke den opp med vann på nytt og trekke opp i ei ny pumpe, når det er mitt blod og jeg får den helt flytende skal ikke det ha noe å si? Eller?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kokte det og filtrerte det i 3 omganger med litt sitron og salt, satt den men fikk seriøst null funk, filtrerte bort det meste av virkestoff kanskje ellers så er det fordi jeg satt meg et skudd morfin tidligere i dag. Når jeg klemte ut gørra i kokekaret kom det ut som ei pølse, som kaviar ut av tube liksom bare mye tynnere selfølgelig.