Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1712
Har drukket en kopp med malt muskatt for ca. 45 min siden og tenkte å gjøre en LIVE Tripp rapport om det

Jeg har brukt mange timer på å lese tråder både her på freakforum, rustelefonen osv. Jeg vet om risikoen som jeg tar. Jeg har tatt en lav dose (ca. en nøtt), men jeg vet fortsatt om bivirkningene som det har. Jeg har en tripsitter med meg

Kommer til å oppdatere om en time

Ønsker gjerne at dere unngår å skrive kommentarer som ikke hjelper meg gjennom turen. Skriv gjerne alt dere mener om neste morning

__________________________________________________________

Trip Raport
__________________________________________________________
02:01 - Begynte akkurat å drikke teen. Jeg blandet med masse sukker, honning og sitron. Smakte faktisk ganske godt.

02:17 - Ferdig med koppen.

02:51 - Skriver dette innlegget. Kommer til å skrive kommentarer om hva som skjer om en time
minøtt for minøtt
Trådstarter
18 1
03:49

Ikke mye å rapportere, føler ingenting... enda

04:50

Fortsatt ingenting...

05:48

Fortsatt ingenting. Begynner å bli trøtt. Skal lage meg noe mat nå. Prøver å ikke sovne fordi jeg kommer probably til å våkne opp og ha en sikkelig hangover

06:48

Fortsatt ingenting. Tror jeg ikke har noe effekt av dette jaja

08:13

Fortsatt ingenting. Fy faen for en bortkastet natt. På en annen side så fikk jeg jo ingen bivirkinger. Håper bare jeg ikke får en sånn 3 dager hangover lol
Jeg er egentlig veldig overasket at jeg ikke fikk noe effekt. Riktig måte er å rispe nøtten i teen ikke sant?

Uansett, takk for meg og for en ganske så nytteløs tråd. Tror jeg legger meg nå
Sist endret av Vortex48; 18. april 2020 kl. 08:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Jeg risper opp 2 nøtter og tar i en skje sukker en sprut sitronsaft og varmt vann ,så rører jeg hele tiden i 10min før alt drikkes. Fungerer i ca 2 dager på meg. Tar ca 5 til 7timer før effektene er merkbare. For meg så er russeffekten veldig lik en man får av og spise hasj.
Sist endret av Tarm; 18. april 2020 kl. 10:02.
Enig i at effekten er lik hasj, faktisk mye deiligere å, men jeg spiste 5-6. får ikke effekt av 1, ville ikke tro man får effekt av 2 heller men..
Trådstarter
18 1
Sitat av Tarm Vis innlegg
Jeg risper opp 2 nøtter og tar i en skje sukker en sprut sitronsaft og varmt vann ,så rører jeg hele tiden i 10min før alt drikkes. Fungerer i ca 2 dager på meg. Tar ca 5 til 7timer før effektene er merkbare. For meg så er russeffekten veldig lik en man får av og spise hasj.
Vis hele sitatet...

Og du får ingen negative bivirkinger?
Vet du også hvorfor jeg ikke kjente noe? Hadde bare en nøtt i, men NOE burde jeg vel ha kjent
Sitat av Vortex48 Vis innlegg
Og du får ingen negative bivirkinger?
Vet du også hvorfor jeg ikke kjente noe? Hadde bare en nøtt i, men NOE burde jeg vel ha kjent
Vis hele sitatet...
Jeg merket lite på 5-6 nøtter, men fikk fortsatt røde øyne å effekten var der, jeg veide vel 50-55 kilo den tiden.
Muskatnøtt er psykedeliaens svar på sniffing av lim! Totalt bortkastet i følge de aller fleste som har testet det. Man blir bare kvalm og elendig.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Vortex48 Vis innlegg
Og du får ingen negative bivirkinger?
Vet du også hvorfor jeg ikke kjente noe? Hadde bare en nøtt i, men NOE burde jeg vel ha kjent
Vis hele sitatet...
Har eksperimentet med muskat i mange år og kom frem til at 2stk gir meg en grei form. 3 nøtter og oppover gir meg masse ubehag og noia.men 2stk er akkurat perfekt for meg.er som en grei 24timers hasj rus. Gå eller til innkjøp av ren muskat olje på helsekosten. Da slipper du og chugge alt det nasty pulveret og det reduserer kvalmen betraktelig.
muskattnøtt er faktisk digg aldri ta mer enn 3 ''nøtter'' ikke pulver du begynner å føle litt rett etter du har tatt det og ca 4 timer senere blir du euforisk og vil høre på musikk 1 time etter tripper du d er en grei trip men kan bli ubehagelig og skummel men man glemmer veldig mye av trippen minner veldig om edibles pluss mdma og litt lsd men det er faktisk vert d selvom d er sett ned på fordi d er lett å få tak i d har fått et dårlig rykte
Sitat av Bruker 1 Vis innlegg
muskattnøtt er faktisk digg aldri ta mer enn 3 ''nøtter'' ikke pulver du begynner å føle litt rett etter du har tatt det og ca 4 timer senere blir du euforisk og vil høre på musikk 1 time etter tripper du d er en grei trip men kan bli ubehagelig og skummel men man glemmer veldig mye av trippen minner veldig om edibles pluss mdma og litt lsd men det er faktisk vert d selvom d er sett ned på fordi d er lett å få tak i d har fått et dårlig rykte
Vis hele sitatet...
Grunnen til at det har fått dårlig rykte å blir sett ned på, er at man ikke er garantert å kjenne noe som helst, men garantert kvalme og hodepine fra helvete. Virkelig ikke verdt det imo.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av junkrat Vis innlegg
Grunnen til at det har fått dårlig rykte å blir sett ned på, er at man ikke er garantert å kjenne noe som helst, men garantert kvalme og hodepine fra helvete. Virkelig ikke verdt det imo.
Vis hele sitatet...
Man er ikke garantert kvalne & hodepine . Det finnes en sweetspot der man får god effekt uten og bli dårlig. Amatører som trøker i seg haugevis som uvitende skoleungdom som ikke aner hva de holder på med,så klart dem blir dårlig. Ikke kom her å slenge drit om noe du helt klart ikke vet noe om..
har aldri fått kvalme eller hodepine har sikkert tatt muskat 20-30 ganger XD bittelitt ubehag i magen men ikke nok til å plage meg