Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4426
Jeg merket noe stusslig igår/overigår med magen min da jeg er så tynn fra før av så ser man det veldig lett hvis fks hjertet dunker, å det gikk dritfort, uten at jeg tenkte noe mer på det, har også blitt veldig tett i nesa samt renne nese å når jeg får ut busene så henger det blod igjen, begynte blant annet å blø neseblod å stussa en del på det der, jeg har til sammen ca 5 symptomer på det, å nå som immunforsvaret mitt er så dårlig som det er så begynte jeg å bli litt sånn smånoia mest fordi hvor tungt det er å puste å ikke minst de smertene jeg får av å puste inn som bare blir verre å verre, har åpnet alle vinduet i leiligheten min nå for å få mest mulig oksygen inn så jeg ikke dævver…

Så hovedspørsmålet mitt er: i min situasjon med masse pepper i systemet dø sånn plutselig på relativt kort tid?
Ring legevakt

Ved akutt hjelp har de ikke lov til å anmelde.
Sist endret av urunderarrest; 3. april 2020 kl. 06:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker speed hver dag, men stort sett ikke mer enn 0.3 per dag. Hadde selv Corona for 2 uker siden og perioden i karantene økte faktisk forbruket, dum som jeg er. Gikk uansett smertefritt for seg, da jeg spiser og sover greit. Anbefales ikke, men gikk helt fint for meg.
Skal først ringe virus-informasjonstelefonen først, jeg vet hvertfall at jeg trenger antibiotika.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker speed hver dag, men stort sett ikke mer enn 0.3 per dag. Hadde selv Corona for 2 uker siden og perioden i karantene økte faktisk forbruket, dum som jeg er. Gikk uansett smertefritt for seg, da jeg spiser og sover greit. Anbefales ikke, men gikk helt fint for meg.
Vis hele sitatet...
Jeg får bare vondt i flere å flere muskeldeler jeg... tunga mi blør nesten, den er helt rød under å 30% av delen oppe ca, det er driitvondt å bare spise brødskive med makrell i tomat.

Stussa også på hvorfor jeg så alt så ekstremt tåkete da pupillene mine så helt normale ut.
Sist endret av Speedfrik; 3. april 2020 kl. 06:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anser sjansen for at du opplever dette grunnet pepper som langt høyere enn at du har corona.

Ligger du for døden av ccp-virus/covid-19 og trenger umiddelbar hjelp hadde du ikke vært i stand til å skrive på et forum.

Tenker uansett hva, så er søvn noe av det beste du kan gjøre.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Anser sjansen for at du opplever dette grunnet pepper som langt høyere enn at du har corona.

Ligger du for døden av ccp-virus/covid-19 og trenger umiddelbar hjelp hadde du ikke vært i stand til å skrive på et forum.

Tenker uansett hva, så er søvn noe av det beste du kan gjøre.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt pepper maange ganger, men aldri merket disse symptomene, altså jeg har vært borti skikkelig løsmiddel-møkka amf, men ikke et så farlig som dette som bare spiser meg levende føles det som. Glemte å nevne at jeg også har hepatitt-C som hvis jeg husker riktig er en ekstra minus.

Jeg begynner å merka at jeg blir veldig trøtt, sånn typisk vært oppe 3 døgn bare mye kraftigere å raskere... har bare såå noia for den dritten her ass, jeg som bare var ute en kjapp dag så BANG

http://https://imma.gr/89116xbf2ae

nå er jeg pissredd, jeg har alle symptonene!!

http://https://imma.gr/89117x78cde

nå håper jeg at dette går over rimelig kjapt samtidig som peppern er på vei ut også altså...
Sist endret av Speedfrik; 3. april 2020 kl. 07:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres mer ut som typisk noia etter å ha vært våken alt for leng med lite mat og drikke. Hjernen din jobber på høygir og forer deg med dine frykter!

Legg deg å sov. Du dør ikke i søvne av covid-19. Du vil våkne om du har pustevansker og har tud til å ringe legevakt.
Jeg hadde ikke noia da, jeg var bare irritert å jævlig redd for at lungene plutselig skulle ta kvelden. Å btw jeg leste meg opp endel
Det der høres aldeles ikke ut som corona. Du sier at du har lest deg opp. Når begynte corona-pasienter å få hjertebank, neseblod, blod på tunga (?), rennende nese? Det høres absolutt som amf-nedtur med angst og noia. Pustevansker får man av for mye amfetamin og/eller angst på nedtur. Nesa renner og blør fordi du har tydeligvis snorta mye makka. Mye bøff nå til dags, kan hende du har fått noe ekstra etsende og kjipe. Du har ikke symptomer på corona utifra det du beskriver.
Synes dine symptomer høres langt verre ut enn de man får av corona. Hvis hele befolkningen hadde fått makkanedtur, tror jeg dødsfallene har vært så store at coronatilfellene hadde blitt en bagatell i forhold.

Men for all del, skjønner at du er bekymra.. men ser ut som den største akutte trusselen mot din helse er amfetamin, ikke corona
Jeg håper får hjelp! Dette skal gå bra uavhengig av hva det er

Og folk?.. Dere er jo like tette som fastlegene rundt om i landet som med vilje sier "ta det med ro, det kan umulig være corona" for at folk ikke skal få panikk, og slik fortsetter smittebæringa og vi blir ikke kvitt det helt.
Såklart er det godt mulig han har corona?!?!? (uten å prøve å si at han faktisk har det..)
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Jeg håper får hjelp! Dette skal gå bra uavhengig av hva det er

Og folk?.. Dere er jo like tette som fastlegene rundt om i landet som med vilje sier "ta det med ro, det kan umulig være corona" for at folk ikke skal få panikk, og slik fortsetter smittebæringa og vi blir ikke kvitt det helt.
Såklart er det godt mulig han har corona?!?!? (uten å prøve å si at han faktisk har det..)
Vis hele sitatet...
Det kan godt være han har corona. Ingen her sier det er umulig, men mest sannsynlig ut fra hva han skriver er det typisk noia etter mye makka.
Som noen andre skriver over her får man ikke mange av de symptomene han beskriver av corona.
Nei; det er mest sansynlig noia__OG KANSKJE corona.

Jeg ser jo hva folk prøver på, og det er Ikke feil som regel...
Men corona-situasjonen er for seriøst til å bare skulle komforte en og annen knarker (som ofte har nettverk som leder til alle slags samfunnsgrupper) med at dette går fint, ikke noe å tenke på osv...

Det er bl.a den holdningen, uavhengig om makkan er inni bildet eller ei, som har skapt denne ut-av-kontroll-situasjonen .

Take care alle. Er godt mulig det er corona. Selvom sansynligheten for noia og eventuelle andre faktorer muligens er høyere...
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Det der høres aldeles ikke ut som corona. Du sier at du har lest deg opp. Når begynte corona-pasienter å få hjertebank, neseblod, blod på tunga (?), rennende nese? Det høres absolutt som amf-nedtur med angst og noia. Pustevansker får man av for mye amfetamin og/eller angst på nedtur. Nesa renner og blør fordi du har tydeligvis snorta mye makka. Mye bøff nå til dags, kan hende du har fått noe ekstra etsende og kjipe. Du har ikke symptomer på corona utifra det du beskriver.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg kan si har etset seg litt opp er halsen å tunga, tunga er nærmest helt rød hehe, men ja, jeg hadde nok litt salig noia når jeg nå er tilbake til Corona can lick my ass. Jeg har sluttet å snorte/droppe sia jeg var 16 år, å bruke annen metode å bruke peppern på enn IV i åra er bare å drite i men jeg er definitivt sjuk, men hvorfor vet jeg har jeg ikke snøring på, nesa mi fortsetter å tette seg men det er ikke kommet opp noe mer skummelt på tanke på kroppen min så jeg føler meg trygg nå, takke faen ^^
å takk for svar folkens
Sitat av carttown Vis innlegg
Det eneste jeg kan si har etset seg litt opp er halsen å tunga, tunga er nærmest helt rød hehe, men ja, jeg hadde nok litt salig noia når jeg nå er tilbake til Corona can lick my ass. Jeg har sluttet å snorte/droppe sia jeg var 16 år, å bruke annen metode å bruke peppern på enn IV i åra er bare å drite i men jeg er definitivt sjuk, men hvorfor vet jeg har jeg ikke snøring på, nesa mi fortsetter å tette seg men det er ikke kommet opp noe mer skummelt på tanke på kroppen min så jeg føler meg trygg nå, takke faen ^^
å takk for svar folkens
Vis hele sitatet...
Tenkte i etterkant av innlegget mitt at det sannsynligvis var IV bruk her. Men det er fortsatt ikke uvanlig å få neseblod av f.eks. for høy blodtrykk og underernæring knyttet til makka. 5 gram er jævlig mye, så jeg ser for meg at slike mengder wrecker kroppen grundig på alle måter. Det er, som sagt, ikke uvanlig å puste tungt og dypt (gaspe etter luft) på en stor dose amfetamin.

Hold deg unna folk foreløpig, utvikler du intens hoste og pustevansker (uten makka i bildet), så må du nesten ringe og snakke med legen. Antibiotika vil ikke hjelpe en shit mot corona, det er et virus.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres mer knytta ut til amfen men det høres ikke bra ut og kan være farlig potensielt dødelig med for mye speed når kroppen reagerer på den måten. Hadde ringt legevakt for hjelp.
neppe korona men om du mistenker det så holder du deg unna folk og hoster i armhulen. Velger du å ikke oppsøke legevakt for pepper og allikevel mistenker korona så hold deg hjemme noen dager og se an formen.
Jeg ringte til legevakta da det åpna kl.8 på morran, men virka litt som ho hadde dårlig tid med å avslutte samtalen, vel ingen antibiotika. Kom på å nevne speeden rett etter vi la på. Så ringte jeg Corona Helse opplegget å sa at jeg ganske sikker på at jeg har Corona å nevnte blant annet alle bivirkningene jeg kom på sant, så nevnte hun en buss, JA BUSS de hadde et sånt opplegg her nede prøvde jeg å komme frem til og at blant annet den hepatitt bussen som hadde dratt for flere uker sia. Jeg mener jeg kjenner det igjen når jeg prater med folk å det er at jeg virker over ivrig, å da bare driter em i det, henne var blant en av de (har aldri skjønt den mongoregla) så jeg bare avsluttet med: jeg kaster deg videre til henne igjen jeg -ja gjør det , hei hei,hade. kastesystem my ass ass.

Så, jeg føler meg mer rolig nå enn da alt bare balla på seg på en merkelig måte. Å nå er det jo vel kjent at misbrukere har en tendens til å stjele ting så nå har ikke jeg lenger den forpulte vival'en min, får skrevet ut igjen om en måned å vel å merke er det ikke en qchit av piller å få, joa venter på en jente skal svare meg ang kriting av 500 til mandag (3dager til), jeg har jo gjort det før men jeg får bare godta at folk har ting å gjøre.
Setter veldig pris på hjelpen dere hadde å komme med. Alt i alt var det en jævla rar å merkelig opplevelse... har fortsatt sår her å der innvendig men det begynner å pase bort. <3
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er noen trøst sitter jeg selv å gaper etter luft, tungt å puste, smerter i brystet, rennende nese og svimmel. Har gått av amfetamim for 2 dager siden som varte ca 4 -5 dager.

Har noia selv! Har jo vanka ukritisk med mye knarkere den siste tiden,skutt skitten utbøffa makka i årene.

Så hvem vet, vi får bare observere oss selv fremover.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av carttown Vis innlegg
Jeg ringte til legevakta da det åpna kl.8 på morran, men virka litt som ho hadde dårlig tid med å avslutte samtalen, vel ingen antibiotika. Kom på å nevne speeden rett etter vi la på. Så ringte jeg Corona Helse opplegget å sa at jeg ganske sikker på at jeg har Corona å nevnte blant annet alle bivirkningene jeg kom på sant, så nevnte hun en buss, JA BUSS de hadde et sånt opplegg her nede prøvde jeg å komme frem til og at blant annet den hepatitt bussen som hadde dratt for flere uker sia. Jeg mener jeg kjenner det igjen når jeg prater med folk å det er at jeg virker over ivrig, å da bare driter em i det, henne var blant en av de (har aldri skjønt den mongoregla) så jeg bare avsluttet med: jeg kaster deg videre til henne igjen jeg -ja gjør det , hei hei,hade. kastesystem my ass ass.
Vis hele sitatet...
Det kan jo ha sammenheng med at du fremstår like sammenhengende som et takras i april. Når du begynner å vase om hepatittbuss, antibiotika og korona er det vel en viss fare for at de rimelig kjapt konstanterer at du ikke nødvendigvis har somatiske problemer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan jo ha sammenheng med at du fremstår like sammenhengende som et takras i april. Når du begynner å vase om hepatittbuss, antibiotika og korona er det vel en viss fare for at de rimelig kjapt konstanterer at du ikke nødvendigvis har somatiske problemer.
Vis hele sitatet...
Ho nevnte bussen, jeg prøvde å spørre om ting ang den bussen men da bare ignorerte meg å sa at jeg burde ringe tilbake til Legevakta. Antibiotika fikk jeg såvidt skvisa inn før det ble lagt på. Det hørtes ut som ho hadde jævlig dårlig tid å meg var ikke interessant. :P ^^


Men edit: Har bare litterann slim i halsen som tydeligvis sitter ganske godt klistra... også litt sår på tunga nå så jeg lagde meg no tomatsuppe nå
Sist endret av Speedfrik; 4. april 2020 kl. 04:15.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men du tar ikke mer speed nå vel?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men du tar ikke mer speed nå vel?
Vis hele sitatet...
Neineinei. Jeg var nettopp på dass å dreit min første rennebæsj samt så vil jeg ikke trigge ENDA en painfull-noia lungesmerte, så må ta meg en liten pause fra speeden nå gitt.
Men hva har antibiotika og hepatitt med dette å gjøre? (antibiotika hjelper ikke mot virus generelt)

Tror du bør sove litt jeg...
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av carttown Vis innlegg
Neineinei. Jeg var nettopp på dass å dreit min første rennebæsj samt så vil jeg ikke trigge ENDA en painfull-noia lungesmerte, så må ta meg en liten pause fra speeden nå gitt.
Vis hele sitatet...
Ok bra. Om en fire dagers tid har du nok ikke denne korona angsten lenger. Det høres ut som speed tankekjør for symptomene er ikke forenlige med korona. Allikevel hold deg innendørs for sikkerhets skyld og se åssen formen er når du har fått all speeden ut av systemet og kroppen fått henta seg inn igjen.

Men du, dropp det møkkadopet der i fremtida og. Jeg ble bekymra når du snakka om hjertet ditt for roomien min døde av det samme.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FreakyFredo Vis innlegg
Men hva har antibiotika og hepatitt med dette å gjøre? (antibiotika hjelper ikke mot virus generelt)

Tror du bør sove litt jeg..
Vis hele sitatet...
Ja Word
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja Word
Vis hele sitatet...
ahh går det an å bli så dum, glemte å nevne at jeg nå vet at det er for bakterier, mulig å surre agitt
Sitat av carttown Vis innlegg
ahh går det an å bli så dum, glemte å nevne at jeg nå vet at det er for bakterier, mulig å surre agitt
Vis hele sitatet...
Bra, og så tenk på følgene:

Personen du snakket med på telefonen mener det er en buss for alle som tror di er korona smittede...
Dette er veldig lite sansynlig, ville være som om alle som trodde di var HIV smittede skulle bruke samme nål til injisering...

Kansje personen mente du skulle holde deg langt unna bussen hvis du trodde du var smittet?
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ring legevakt
Vis hele sitatet...
Var vell det mest fornuftige svaret.

Det er en uting att folk driver å fjerndiagnostiserer folk de ikke kjenner, og uten den nødvendige kunnskapen.
Psykotisk? ☒
Corona? ☐
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FreakyFredo Vis innlegg
Bra, og så tenk på følgene:

Personen du snakket med på telefonen mener det er en buss for alle som tror di er korona smittede...
Dette er veldig lite sansynlig, ville være som om alle som trodde di var HIV smittede skulle bruke samme nål til injisering...

Kansje personen mente du skulle holde deg langt unna bussen hvis du trodde du var smittet?
Vis hele sitatet...
Nei det er riktig at det er satt opp feltstasjoner utafor enkelte sykehus og legevakter, noen med telt for testing, og noen forundrer meg ikke med buss for testing da jeg vet legevakt og røde kors bruker busser (typ som de også står på stand med på arrangementer, mer en fancy truck) Man går ikke inn i bussen eller teltet men de oppbevarer testutstyret der for å unngå folk inn på sykehuset, en test stasjon.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Var vell det mest fornuftige svaret.

Det er en uting att folk driver å fjerndiagnostiserer folk de ikke kjenner, og uten den nødvendige kunnskapen.
Psykotisk? ☒
Corona? ☐
Vis hele sitatet...
Joda, men når man spør så må man også regne med å få svar.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Var vell det mest fornuftige svaret.

Det er en uting att folk driver å fjerndiagnostiserer folk de ikke kjenner, og uten den nødvendige kunnskapen.
Psykotisk? ☒
Corona? ☐
Vis hele sitatet...
Det er en uting å stole ukritisk på tilfeldige freaks. Det går fint an å trekke konklusjoner utifra det TS skriver uten å måtte legge frem autorisasjon som lege. Med den logikken kan man bare droppe hele freakforumet mtp hvor mye helsefaglig informasjon som blir etterspurt her hver eneste dag. Legemidler, steroider, rusmidler osv. Jeg vil tro at svært få av oss har nødvendige papirer til å gi råd til folk ang disse temaer. Det vi derimot har er praktisk kunnskap og brennende interesse Noe som sånt sett gjør oss mer kvalifisert enn "mannen i gata" uansett.
Hvis du hevder at han er psykotisk(skal sies at jeg er enig i den påstanden selvom psykose kan oppfattes på mange måter) men da gjør du jo egentlig det du i samme innlegg kaller en uting, å "diagnotisere folk" Eller har du faglig kompetanse vindaloo
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hvis du hevder at han er psykotisk(skal sies at jeg er enig i den påstanden selvom psykose kan oppfattes på mange måter) men da gjør du jo egentlig det du i samme innlegg kaller en uting, å "diagnotisere folk" Eller har du faglig kompetanse vindaloo
Vis hele sitatet...

Jeg har ingen formening om tilstanden til fyren

Hvis du tenker på "avmerkningsboksene" jeg satte inn, så var det for å illustrere hvilken diagnose freaks egne leger konkludert med.
Ang psykotisk så tok jeg ikke akk med meg balltreet uti busken i hagen,
Satt på Side Brok å nøyte meg meg med nøytralt smil å latter (anbefales da alle låtene hans består av profesjonelt lok av makka karusel