Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1180
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen her som har blitt utredet for ADHD, som ikke har kjent rus historikk hos lege og politiet?
Lurer enkelt og greit på om dere måtte ta urinprøve for og kunne starte på medisiner.
Anonym bruker
"Ulykkelig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det måtte jeg ikke, hadde utredningen i år.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tusen takk for svar.
En annen her på bruket sa det ikke trengtes heller, men at han måtte ta prøver siden han hadde historikk med rus.
Anonym bruker
"Ulykkelig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tusen takk for svar.
En annen her på bruket sa det ikke trengtes heller, men at han måtte ta prøver siden han hadde historikk med rus.
Vis hele sitatet...
Det stemmer ja, og du kan være heldig å slippe om det er lenge siden også, men hvis du ikke har rus historikk er det iverfall ikke et tema.
Jeg har måtte levere urinprøve ved utredning. Har ikke noe rushistorikk hos lege eller politi
Anonym bruker
"Ulykkelig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Babanation Vis innlegg
Jeg har måtte levere urinprøve ved utredning. Har ikke noe rushistorikk hos lege eller politi
Vis hele sitatet...
Rart, var det hos din lege eller på en dps?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det stemmer ja, og du kan være heldig å slippe om det er lenge siden også, men hvis du ikke har rus historikk er det iverfall ikke et tema.
Vis hele sitatet...
Og ikke minst når var du på utredning? Det virker som om det var en litt annen praksis for noen år siden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart, var det hos din lege eller på en dps?
Vis hele sitatet...
DPS og privat utredning hos psykiater
Sitat av Babanation Vis innlegg
DPS og privat utredning hos psykiater
Vis hele sitatet...
Når var dette? Og ga du dem noe grunn for mistanke? Og sjekkes det for amf-lignende stoffer eller hasj?
Sitat av xghost Vis innlegg
Når var dette? Og ga du dem noe grunn for mistanke? Og sjekkes det for amf-lignende stoffer eller hasj?
Vis hele sitatet...
Ett par år siden og dette året. Så ikke hva de søkte etter, så det var krysset av for drugs eller noe og en masse andre ting. Nei, jeg sa jeg ikke hadde prøvd noe, begge ganger.
Sist endret av Babanation; 22. november 2019 kl. 21:00.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det kan være litt tilfeldig når man ikke har en forhistorie. Noen er grundige og gjør det uansett, andre mener det er koblet sammen og gjør ikke B hvis A ikke er tilstede. Det mest forsvarlige er å gjøre det for en helsebehandler.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske tilfeldig. Jeg selv har rushistorie, men jeg har flere kompiser som ikke har og måtte levere rein prøve 1 gang for å bevise edrulighet. De bruker elvanse og attentin.