Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 596
Tenkte å starte en tråd for spillet jeg har lengtet etter utrolig lenge! Half Life 3!

Etter jeg kom over denne artikkelen på ITAvisen begynte jeg å lure. Blir det snart lansert? Personlig skal jeg spille igjennom Half life (+ Opposing Force, Blue Shift), Half life 2, EP1 og EP2 før jeg går løs på Half Life 3. Det skal gjøres skikkelig!

Så hva er deres tanker? Tror dere det kommer snart? Gleder dere dere?
Sitat av iSatan Vis innlegg
Tenkte å starte en tråd for spillet jeg har lengtet etter utrolig lenge! Half Life 3!

Etter jeg kom over denne artikkelen på ITAvisen begynte jeg å lure. Blir det snart lansert? Personlig skal jeg spille igjennom Half life (+ Opposing Force, Blue Shift), Half life 2, EP1 og EP2 før jeg går løs på Half Life 3. Det skal gjøres skikkelig!

Så hva er deres tanker? Tror dere det kommer snart? Gleder dere dere?
Vis hele sitatet...
Pfft, valve kommer ikke til å slippe HL3 med det første, de viste noe concept art for noen måneder siden, og ga klar beskjed om at det ikke på noen måte var i utvikling enda, eller i heletatt.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Dem har aldri sagt at det var i utvikling eller noe. Det som er problemet, ikke noe info i det hele tatt har vi fått. Concept arten var ikke offisielt fra dem heller.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Om det er sånn at de ikke engang har startet utvikling så er jo det utrolig trist. Det er jo en ganske stor mengde med fans som venter i sinsyk spenning på videreføring av serien. Jeg håper de ikke venter alt for mye lengre, før intressen til folk virkelig dabber av. Men det overasker meg om Valve ikke engang har begynt utviklingen. Er jo mulig de vil lage en ny Source Engine før de lager noe HL3, men det har jo gått en god stund nå. Rart om de ikke vil videreformidle deres største serie og noe som kan gi dem enda mer suksess både blant spillere og kommersielt.
Liker man Half-Life må man bare lære seg å være tålmodig med en gang, det er laaang ventetid
De har bekreftet at det er under utvikling. Var vel for et halvt års tid siden. Jeg tror ikke det slippes før Source 2 er ferdig og i bruk, noe jeg egentlig har håpet på. Valve vil ikke slippe half life 3 før de kan revolusjonere FPS enda en gang, slik de gjorde med HL og HL2. Dette er grunnen til at det har tatt så lang tid tror jeg. Setter en knapp på en utrolig avansert fysikkmotor her, kanskje vi til og med får se væsker kontrollert av fysikkmotoren?
Selvfølgelig jobber Valve med HL3. Men, de kommer til å ta seg god tid, og enda litt mer tid bare fordi. Og de vil gjøre alt de kan for å hindre en reprise av hva som skjedde med HL2 da det på en aller annen måte dukket opp en halvferdig versjon av spillet på nett i forkant av releasen.