Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1409
Snublet over HYGBOX01Komplett her en dag, og syns igrunn den ser veldig kjekk ut - men er det noen som kjenner til billigere alternativer?
sikert greit, MEN har monter masse ting i box'er før, det som skjer når du bruker "lim" er at over tid når det ting inni der blir veldig varmt så løsnerer limet og ting faller i bunnen.

varme i sånne skap er ofte stort problem.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Man har jo gjerne en eller annen form for oppheng allerede på forskjellige bokser som rutere ol. Selv har skrudd både rutere og strømuttak (jeg må bruke strips på adaptere pga. tyngden) oppunder en datapult
i følge bilden her : http://www.hyg.no/bilder.php så kan jeg ikke se noe stripse fester av noe slag.
Ta en hvilken som helst boks som passer iforhold til form og størrelse, borr hull i toppen slik at luft slipper ut. og bruk strips-fester og sikkelig dobbelsidig teip, så har du en slik boks til en pris som er ganske så lav.
Kjøp en plastkasse og finn fram en dremel, så har du en HYGBOX til en brøkdel av prisen.
Personlig vill e jeg ikke kjøpt dette skapet.
Virker ikke stort nokk for behoved mitt + problemet med varme som ranvik nevnte.
Hvor mye kabel rot er det snakk om her?
En løsnin kan være å kjøpe ducktape for å teipe kabler sammen, blir riktig nokk ikke kvitt de men du får alt sammen i en kabel... ser i allefall ryddigere ut!