Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 659
På jobb kjører vi Microsoft Exchange 2007, mens klientene kjører Outlook 2003. Lisensmessig tror jeg det er lite problemer å oppgradere disse til 2007 hvis det skulle være nødvendig, men utfordringen er som følger:

En liten gruppe mennesker ønsker å dele kalenderen sin med hver andre, men BARE slik at de kan se om den andre personen er tilgjengelig/opptatt - ikke hva de faktisk har skrevet som grunn. Dette for å lettere kunne sette opp møter med hverandre når de vet at alle kan.

Jeg vet at man kan dele kalendere, og f.eks. sette opp delingen med kun "synlig mappe" (hvilket høres akkurat ut det som det jeg er på jakt etter) - men jeg kikket en rask halvtime på det igår, uten at jeg kom fram til noe særlig..

Er det noen som har gjort noe ala dette før og kan gi meg en pekepinn i riktig retning? Jeg vil helst slippe å styre for mye med det ;
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Hvis brukerene sier at andre ikke skal kunne se kalenderen, vil du likevel kunne se om de er opptatt eller ikke ved hjelp av møteplanleggeren.
Hvis brukerene alltid huker av for "Privat avtale" når de oppretter avtale, så vi alle som har lesetilgang kun se "Privat" og hvivlket tidspunkt det gjelder.
▼ ... over en måned senere ... ▼
zeth's Avatar
Trådstarter
Tips til hva jeg skal gjøre når jeg har fått kalenderdelingen til å fungere mellom 8 av 9 personer, men sistemann ikke får opplysninger om noen av de andre? Alle får forøvrig opp når han er ledig/opptatt..