Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2786
Noen som har erfaring med denne?

Skulle teste den så jeg vet hva jeg går til i helga.
Gjør hodet veldig lite sensitivt, men en halvtime etter sitter jeg med en sviende kuk.
Går sikkert over snart, men dette var da irriterende.

Kanskje det holder med 1 dråpe i stedet for 2?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du er visst ikke den eneste som har opplevd dette:

Tenkte å prøve promax potensmiddel for at pengene jeg betalte for en bryllupssuite skulle gjøre nytte for seg. Det er en liten flaske til 99kr som man får kjøpt på kondomeriet, som man skal smøre 2 dråper på glansen. Jeg ble belønnet med intens stikkende, sviende smerte i flere timer etterpå og ikke noe 4 timers ereksjon som det sto på flasken.

Vær forsiktig med hva du smører på pikken er moralen.
Vis hele sitatet...
Promax potensmiddel- anbefales IKKE
Kondomeriet hadde endel gode omtaler om den, samt et par dårlige med sviende hode.
Kanskje jeg, og en del andre er litt for sensitive.
Svien er faktisk nesten over allerede, så jeg kunne faktisk brukt den igjen om jeg har behov for en lengre omgang.
Er målet og holde lengst mulig, selv om følsomheten er nedsatt? Ser ikke logikken.
Jeg kjente ingen svie da jeg testet den, men kjedelig å føle mindre. Det er bedre å starte rolig.
Svie er overdose etter min erfaring. 1 dråpe er nok.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å ta den blå pillen?
Ingen problemer med å få den opp, men enkelte dager tenker jeg det hadde vært ålreit å holdt litt lenger.