Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2567
Hei, jeg har en samsung galaxy A5 (SM-A500FU) og har lest om mange som har klart å oppdatere til den firmwaren på sin mobil, og jeg ønsker å gjøre det samme. Jeg har forsøkt all verdens, søkt på google og andre forumer, men har ikke klart å få til å innstalere denne firmwaren på telefonen.

Jeg har forsøkt OTA, og lasta ned firmware fra nettet og forsøkt via Odin uten hell, og forsøkt via samsung Kies som sier at jeg allerede har den nyeste firmwaren innstalert..

Så jeg prøver en siste gang her før jeg gir opp: Er det noen som har android marshmallow på samsung A5 SM-A500U som vær så snill kan hjelpe meg?
Vent. Det er ofte dumt å prøve å installere oppdateringer før de blir sendt til din telefon.
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Vent. Det er ofte dumt å prøve å installere oppdateringer før de blir sendt til din telefon.
Vis hele sitatet...
svært lite å si så lenge det er offisielt lansert til modellen, opp til operatøren å finjustere versjonen sin før de lanserer den. Har ikke noe å si om man har DBT, TEN eller NEE software, kun dritten som er "pre loaded" som er forskjellen som regel. Ten er telenor og har de dritt appene demmes installert, nee er open nordic buyer og har ikke en dritt installert. DBT er tysk software med tysk dritt pre loaded.

til ts stikk på sammobile og les guidene der, man kan også laste ned software der.

Sitat av tennbrikket Vis innlegg
svært lite å si så lenge det er offisielt lansert til modellen, opp til operatøren å finjustere versjonen sin før de lanserer den. Har ikke noe å si om man har DBT, TEN eller NEE software, kun dritten som er "pre loaded" som er forskjellen som regel. Ten er telenor og har de dritt appene demmes installert, nee er open nordic buyer og har ikke en dritt installert. DBT er tysk software med tysk dritt pre loaded.

til ts stikk på sammobile og les guidene der, man kan også laste ned software der.
Vis hele sitatet...
https://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-A500FU/

https://www.youtube.com/watch?v=-50XX-BxItg
Sist endret av tennbrikket; 26. februar 2017 kl. 02:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Jeg har forsøkt med UK, germany, sverige sin versjon men ikke funket. Nå holder jeg på å laste ned Telenor sin versjon, så får vi se..


Edit: Det funket med telenor/norsk versjon jihuuu
Sist endret av cplpro; 26. februar 2017 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.