Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3718
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjemme fra fest nå. Drukket ca 20 enheter. Breezers, smirnoff ice og noen glass rødt og en 4-5 liners amf



Går det OK å ta 25mg seroquel???? Skal ikke drikke mer etter tabben er slukt!!
Har du tatt dem allerede eller er det bare opp til vurdering og ta det?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vurdererr å ta for søvnen sin skyld!
Har ikke tatt!
Lurer kun på om d er ok ifht alkoholen og amfetaminen.. skal ikke ta mer av overnevnte!
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
det går helt fint
Vis hele sitatet...
Tusen takk!!!! Kp
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Min hjerne surrer og koker i hundre å helvete, trenger å sove
ps, prøv å få i deg no vann og også no mat om du klarer før du legger deg..
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva skjer om jeg tar 1mg xanax og 25mg seroquel??

Skal seff ikke røre alkohol å
Og amf igjen ikv. Ca 1t siden sist alkinntak og 2t siden siste liner
Ok bra. Jeg får starte med å si jeg har null peiling på hva jeg prater om, vet knapt hva seroquel er for noe engang. Jeg googlet amf og seroquel kombinasjon og svaret jeg fant er at det er ekstremt frarådelig. Link på det jeg leste er vedlagt.
Bedre med en søvnløs natt enn feil valg som påvirker deg resten av livet.
Som vi sier i dykking: er du i tvil, så er du ikke i tvil. Da safer du heller, gitt valget..

Nå er dine magre 25mg mye mindre enn det som ble oppgitt i linken, men jeg hadde ikke gjort det.

https://www.rustelefonen.no/2009/04/jeg-gperoquel/
Sist endret av Mokkasinen; 27. oktober 2019 kl. 02:38.
med tanke på hvor mye alkohol du har i systemet vil jeg fraråde xanaxen, ta heller mer seroquel da det ikke er en farlig kombo og i tillegg dreper amfen mer enn benzo og alko gjør. med 25mg seroquel piller kan du også ta ganske så mange og bivirkninga blir evt at du er ekstra trøtt i morra om du tar mye.

har du ikke toleranse så vil jeg si pop 2 til å starte med, er u fortsatt våken etter 1t pop 2 til så tar d garantert ikke lenge før du sovner.
Du stolte på en random person. Det kunne gått galt, jeez.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
1 time siden 1mg xanax og 25seroquel. Chill i formen egentlig, tar ikke mer
"I felleskatalogen står det at seroquel må brukes med forsiktighet sammen med andre sentraltvirkende legemidler og alkohol pga. quetiapins virkning på sentralnervesystemet."
merkelig da at nesten halvparten av speedfreaksa jeg kjenner sverger til quetiapin for å sovne etter speed, men ingen av de har rapportert no galt med det..

selv brukte jeg benzo for å lande lenge, men så fikk jeg skrevet ut quetiapin for søvn og sverga til det for å lande på speed hver gang etter d, og jeg sitter nå også her som alle de andre jeg kjenner uten no galt å rapportere om den komboen (annet enn at det dreper rusen).

da jeg fikk det skrivi ut visste legen at jeg tok altmulig rus og ofte speed også, som var grunnen til at jeg fikk det istedenfor f eks benzo's/imovane/stilnoct osv.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
merkelig da at nesten halvparten av speedfreaksa jeg kjenner sverger til quetiapin for å sovne etter speed, men ingen av de har rapportert no galt med det..

selv brukte jeg benzo for å lande lenge, men så fikk jeg skrevet ut quetiapin for søvn og sverga til det for å lande på speed hver gang etter d, og jeg sitter nå også her som alle de andre jeg kjenner uten no galt å rapportere om den komboen (annet enn at det dreper rusen).

da jeg fikk det skrivi ut visste legen at jeg tok altmulig rus og ofte speed også, som var grunnen til at jeg fikk det istedenfor f eks benzo's/imovane/stilnoct osv.
Vis hele sitatet...
Bruker du speedfreaks som kilde og at de "ikke rapporterte noe galt med det"?
Du burde bli kastet ut herfra..

Poster som anonym slik at du skal slippe å svare meg.
Stakkars deg, du burde heller melde deg selv ut en og kritisere munted artist. En som har tatt amfetamin spør fint angående råd ved bruk av seroquel for å sove. Da er speedfreaks dårlige kilder? Forklar hvorfor herr anonym.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker du speedfreaks som kilde og at de "ikke rapporterte noe galt med det"?
Du burde bli kastet ut herfra..

Poster som anonym slik at du skal slippe å svare meg.
Vis hele sitatet...
som jeg skrev, både speedfreaks og meg selv og mine erfaringer ja, og erfaringene mine med den komboen var i "samsvar" med lege.. altså lege visste jeg misbrukte bl.a speed og alkohol som TS nevner her, og skrev derfor ut quetiapin til meg pga at det ikke er fare for liv el videre avhengighetsproblematikk med det.. så ja, er nok kjekt for deg å holde deg anonym så du kan skjule piss bak ei maske.

sånne som deg som ødelegger anonymfunksjonen på freak, som hvis brukt riktig kan hjelpe så mange, men nå veldig mange er imot pga sånne som deg som misbruker funksjonen. applaus til deg
Sitat av Aleneass Vis innlegg
Stakkars deg, du burde heller melde deg selv ut en og kritisere munted artist. En som har tatt amfetamin spør fint angående råd ved bruk av seroquel for å sove. Da er speedfreaks dårlige kilder? Forklar hvorfor herr anonym.
Vis hele sitatet...
Jeg føler det er et snev av subjektivitet i responsen din. Det er jo for så vidt bra at du slår ned på personlige angrep her på forumet. Men mente du at han skal la være å kritisere bare fordi det er akkurat Munted artist, eller folk generelt? Hvorfor er Munted Artist mer spesiell enn andre? Å komme med konstruktiv kritikk burde jo være lov, men et personlig angrep bør man slå ned på, dog UANSETT hvem det gjelder, ikke bare fordi det er en bruker på forumet som du er fan av. Mulig jeg misforstod, men det virket som du tok side med en helt spesifikk person!
Sist endret av Deagleflyndre; 27. oktober 2019 kl. 15:58.
@Deagleflyndre nå kjenner ikke "Aleneass" og jeg hverandre i det heletatt, så kan si meg rimelig sikker på hen mente folk generelt.
Jeg har opplevd AKUTT ÅNDENØD etter å ha kombinert 50mg seroquel med 2-3 bokser øl.

Akkurat seroquel og alkohol virker som en meget dårlig combo, der virker for meg, som om disse to stoffene "kolliderer" på et spesielt vis.

:/
Sitat av turist2000 Vis innlegg
Jeg har opplevd AKUTT ÅNDENØD etter å ha kombinert 50mg seroquel med 2-3 bokser øl.

Akkurat seroquel og alkohol virker som en meget dårlig combo, der virker for meg, som om disse to stoffene "kolliderer" på et spesielt vis.

:/
Vis hele sitatet...
For meg personlig er det ikke annerledes å ta quetiapin med eller uten alkohol (jeg tar doser opp til 75 mg), men med cannabis er det veldig ekkelt (tror jeg får blodtrykksfall?). En gang jeg skulle tisse svimte jeg av noen sekunder, så jeg ramla over doen istedet.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
merkelig da at nesten halvparten av speedfreaksa jeg kjenner sverger til quetiapin for å sovne etter speed, men ingen av de har rapportert no galt med det..

selv brukte jeg benzo for å lande lenge, men så fikk jeg skrevet ut quetiapin for søvn og sverga til det for å lande på speed hver gang etter d, og jeg sitter nå også her som alle de andre jeg kjenner uten no galt å rapportere om den komboen (annet enn at det dreper rusen).

da jeg fikk det skrivi ut visste legen at jeg tok altmulig rus og ofte speed også, som var grunnen til at jeg fikk det istedenfor f eks benzo's/imovane/stilnoct osv.
Vis hele sitatet...
https://www.rustelefonen.no/2009/04/jeg-gperoquel/

Jeg har selv en kamerat som døde av kombinasjonen nevnt av ts, den direkte årsaken var en bivirkning av blandingen som gjorde at han rett og slett sluttet å puste mens han sov.

Du bør være ekstremt forsiktig med å komme med anbefalinger som du ikke er sikker på, spesielt når de stammer fra personer som du selv omtaler som at de har ett rusproblem.
"Speedfreaks" er langt fra pålitelige kilder bare fordi de (miss)bruker stoff.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Aleneass Vis innlegg
Stakkars deg, du burde heller melde deg selv ut en og kritisere munted artist. En som har tatt amfetamin spør fint angående råd ved bruk av seroquel for å sove. Da er speedfreaks dårlige kilder? Forklar hvorfor herr anonym.
Vis hele sitatet...
Halvparten av de jeg kjenner som kan kalles speedfreaks har tatt overdoser og flere er døde av kombinasjoner de selv har ment er trygge.

Jeg kan jo spørre deg hvorfor du mener misbrukere er pålitelige kilder?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.rustelefonen.no/2009/04/jeg-gperoquel/

Jeg har selv en kamerat som døde av kombinasjonen nevnt av ts, den direkte årsaken var en bivirkning av blandingen som gjorde at han rett og slett sluttet å puste mens han sov.

Du bør være ekstremt forsiktig med å komme med anbefalinger som du ikke er sikker på, spesielt når de stammer fra personer som du selv omtaler som at de har ett rusproblem.
"Speedfreaks" er langt fra pålitelige kilder bare fordi de (miss)bruker stoff.
Vis hele sitatet...
hva med legen min? og felleskatalogen? usikre kilder? stoler mer på de og egen erfaring, som også forsterkes av "speedfreaksa" sine erfaringer enn en random anonym her gitt.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
@Deagleflyndre nå kjenner ikke "Aleneass" og jeg hverandre i det heletatt, så kan si meg rimelig sikker på hen mente folk generelt.
Vis hele sitatet...
hehe, var vel bare meg som leste for mye inni akkurat det faktum at han adresserte brukernavnet ditt.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser at tråden ble startet for 5 dager siden, men å faktisk skrive "Det går helt fint" er ikke OK. Kan være veldig farlig for enkelte. Personlig så tåler jeg fint å trikse å mikse, men alt dette går igjen i kroppen iht. blodårer osv. Pass på, kjenn deg selv. Og aldri prøv å blande rusmidler for første gang mens du er påvirket av alkohol.